20.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю”(підтема “Передбачай і перевіряй”)
1.Бесіда про мисливців та полювання.
– Хто такий мисливець? Кого називають мисливцем? Що таке полювання? Які бувають мисливці?(За тваринами, герої мультфільмів – за привидами, “тихе полювання” – грибники).
Запропонуйте дитині бути мисливцем за знаннями.
– Які якості потрібні справжньому мисливцю?(Влучність, спритність, обережність,, спостережливість, уважність, кмітливість)
2.Вправа для визначення об’єму води в склянці.
Запропонуйте дитині поекспериментувати – налийте у дві склянки води, в одну менше, в іншу більше.
В якій склянці води більше? А в якій менше? Як ти думаєш, що треба зробити, щоб було порівну?(Перелити). Запропонуйте дитині поміряти воду ложкою – перелити з повної склянки в пусту за допомогою ложки, порахувати, скільки ложок води вийшло. Щоб розважити дитину, запропонуйте виміряти воду ковтками, полічити кількість ковтків.
3.Дидактична вправа «Порахуй».
Дайте дитині завдання порахувати геометричні фігури(можна замінити іншими предметами, візьміть 8-10 штук, розкладені в рядок) кількісною та порядковою лічбою. – Скільки фігур, порахуй. На якому місці знаходиться червоний квадрат? А на якому жовтий прямокутник?
Дидактична гра «Геометричне мисливство»
Запропонуйте дитині відгадати фігуру, яку дорослий буде малювати пальцем на спині в дитини. – Знайди в кімнаті предмет такої ж самої форми – круглої, прямокутної, овальної, квадратної.
4.Творче завдання.
Аркуш паперу розкресліть на 4 частини. Дорослому потрібно назвати ознаку, а дитина має намалювати на одній із частин аркуша відповідь. Варіанти запитань: а)що буває теплим; б)що буває холодним; в)що буває круглим; г)що буває зеленим.
5.Завдання №3,4, сторінка15 в «Книзі дошкільника».
6.Ігрова вправа «Малюємо носиком».
Запропонуйте дитині, щоб розважитись, пограти: намалювати носиком в повітрі геометричні фігури. – В чому переваги такого малювання? А недоліки?
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.