27.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Думаю – знаю” (підтема: “Обговорюй і переконуй”)
- Шановні батьки, продовжуємо працювати над темою «Думаю – знаю».
Попросіть дитину мімікою і жестами показати, як поводиться людина, яка думає? Де відбувається процес думання? Як поводиться впевнена у своїх знаннях людина? А невпевнена? Той, хто хоче всіх повчати? Той, хто нічого не розуміє?
2. Проведіть словесно-логічну вправу «Знаю і думаю». Попередньо уточніть, чим відрізняються ці поняття. На прикладі яблука переконайте дитину в різниці: дитина має назвати те, що вона знає, тобто те, в чому впевнена щодо яблука, а потім – ті припущення, які вимагають перевірки (наприклад, яке воно на смак). Про що можна лише здогадуватися.
3. Перегляньте разом з дитиною фрагмент з м/ф про Малюка і Карлсона, де Карлсон переконує Малюка,що зроблена ним шкода не варта уваги. Попросіть дитину повправлятися в тому, щоб повторити цю фразу так само переконливо, як і Карлсон.
https://www.youtube.com/watch?v=9tuEYkh7Res
4. Запросіть дитину попрацювати в «Книзі дошкільника» ІІІ частина над виконанням завдання №12, 13, стор. 22. Після виконання завдання №12. Доцільно буде програти в гру «Їстівне – не їстівне» (Правила гри: дорослий називає дитині різні слова, коли дитина чує назву їстівного – плескає в долоні, якщо не їстівного – не плескає).
5. Розгляньте з дитиною зразок складання паперового конверта, обговоріть послідовність виготовлення конверта. Спробуйте зробити конверт власноруч.
Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.