30.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Людина працею славнв”(підтема:”Хто такий перукар?”)
Доброго дня, шановні батьки та діти !
Запропонуйте дитині подивитися у дзеркало та згадати, хто створив їй таку чудову зачіску?
Погодьтеся з дитиною , так ми були в перукарні і майстер підстриг тебе . Це перукар.
До дитячої уваги вірш
Зроблять вам у перукарні
Стрижку гарну.
Навіть зачіску до свята
Тут уміють майструвати
Ви сідаєте у крісло,
Ну, а майстер завжди, звісно,
Вмить стає чарівником
З гребінцем і рушником.
Лак пахучий йде у дію,
Майстер все чудово вміє.
Чеше, сушить і викладає,
Як волосся стригти знає.
Щоб вигляд мати гарний,
Завітайте в перукарню.
З метою закріплення знань дитини про професію перукаря та навчити правилам догляду за волоссям, ми поговоримо про цю професію .
Запитайте: – Які зачіски частіше бувають у дівчаток? У хлопчиків?
Розкажіть, коли в людини доглянуте, чисте, зачесане або підстрижене волосся, то і вигляд гарний, акуратний. У кожної людини різне волосся на дотик, на вигляд: тонке, густе, чорняве, русяве, руде; має різну довжину: довге, коротке, середньої довжини.
– Щоб гарно виглядати, люди користуються послугами перукарів.
Слово «перукар» перекладається, як «майстер по зачісках». Одні хочуть модну зачіску, інші – стрижку. Для цього в перукарів є багато допоміжних засобів (фени з різними насадками, бігуді, щітки, гребінці, ножиці, пінки, лаки для волосся, а також фарби, які змінюють колір волосся дорослих).
Запропонуйте дитині переглянути мультфільм «Перша стрижка»
Продовжіть бесіду :- А зараз, давай з тобою пригадаємо правила догляду за волоссям:
- Голову мити раз на тиждень, влітку частіше.
- Щоранку і при потребі розчісувати волосся. Коротке волосся розчісувати від кореня до кінчиків, а довге – від кінчиків до кореня.
- Причісуватися треба тільки лише своїм гребінцем.
- Робити масаж шкіри голови пучками пальців.
Пограйте з малюком в дидактичну гра «Що зайве?».
Мета: вчити виокремлювати з багатьох різних предметів ті, що необхідні перукареві для роботи.
Хід гри:
Повідомте : – Перукар прийшов на роботу, а хтось переплутав його інструменти та засоби догляду за волоссям із посудом, іграшками, будівельними інструментами, канцтоварами.
Давай йому допоможемо!
Використайте загадки.
В нього зубчики рівненькі:
Є густі, а є ріденькі.
Гладить наче промінець
Нам волосся …(гребінець).
Хто завжди правду каже,
Який є, таким покаже
І без слів про все розкаже? (Дзеркало)
Ріжемо усе, що треба:
Ми поріжемо для тебе
І тканину, і папір.
Як не віриш — перевір.
(Ножиці)
Теплим вітерцем своїм
Волосся посушить вправний – …(Фен)
Не сіють, не садять – саме виростає (Волосся).
Дидактична гра «Що потрібно для роботи перекаря?»
Визначте та оберіть разом з малюком предмети потрібні для роботи перукареві.
Запропонуйте малюку на деякий час стати перукарем – модельєром і створити аплікацію «Веселі портрети».
Мета: вчити дитину складати портрети із окремих частин (овал – обличчя, смужки, або жмутки зім’ятого паперу – зачіска). Розвивати посидючість, бажання працювати.
Для роботи вам потрібно: кольоровий картон для створення фону, кольоровий папір для зачісок, овал рожевого паперу для обличчя, олівці, фломастери, клей, пензлики для клею, серветки, клейонка.
Як створити аплікацію вам допоможе перегляд майстер – класу «Перукарі – модельєри»
Не забудьте прислати фото послідовного створення аплікації дитиною.
Бажаємо успіху та хорошого настрою при спілкування з дитиною.
Вихователі : Гнойова Т. П. , Грицюк Т. І.