31.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Про цінне і важливе”.
Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в гру – руханку:
У нашій сім’ї працьовиті всі,( стоячи прямо, руки на поясі)
Ось так ми витрушуємо килими. ( імітувати рухи)
Ось так ми збирали опеньки в гаю! ( присісти та зображувати збирання грибів)
Ось так підмітаємо хату свою!( імітувати рухи)
Ось так ми покупки в сумках несемо! (імітувати рухи)
Ось так ми подушки усі виб’ємо. (змахнути дольками та виконати нахили тулуба в сторони)
А так ми навшпиньках будем ходити,
Коли хтось у родині захоче спочити! ( ходьба на носочках)
Завдання 2.
Послухайте разом з дитиною шум дощу.
Завдання 3.
Прочитайте дитині вірш Г. Чубач ” У лісочку на пеньочку”
У лісочку на пеньочку
Вишивала сіра мишка
Для синка свого сорочку.
Ниточка-сріблиночка
Та й із павутиночки,
Голочка — із гілочки
Тихої ялиночки.
Вишивала і співала,
Бо хороший настрій мала.
Горобці злетілися,
На пеньочку всілися,
На сорочку вишиту
Заздрісно дивилися.
А коли втомилися
Сидіти і дивитися,
То взялися весело
Між собою битися.
Загубили голочку,
Розірвали ниточку,
Постирали крильцями
Міточки та виточки.
Мишка зажурилася,
Заридала гірко.
А синочок без сорочки
Заховавсь у нірку.
Спонукайте дитину назвати геометричні фігури на сорочці та їх кольори.
Завдання 4.
Запропонуйте дитині розглянути ілюстрації і відповісти гарно чи погано роблять діти. Чому?
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка. ст.66-67
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
1. Інтелектуально-мовленнєві вправи за змістом казки «Коза-Дереза»
Мета: закріплювати зміст казки. Вправи бажано проводити з опорою на наочність. Додай слово: вперта (хто?) …, збентежений (хто?) …, неповороткий (хто?) … Угадай за описом: сірий, голодний, злий, небезпечний косолапий, великий, неповороткий сміливий, яскравий, голосистий маленький, ображений, переляканий, заплаканий. Хто що говорить: Що запитував дід, коли Коза поверталася додому? Що пояснював Зайчик вовчику про Козу?
2. «Священні символи»
Мета: розширювати знання дітей про державні символи України – Герб, Прапор, Гімн, про герб свого міста; виховувати повагу до них; почуття приналежності до свого народу.
Матеріал: зображення Герба, Прапора України, герба рідного міста, запис Гімну України.
Хід гри
Дітям пропонують по черзі розглянути зображення державних символів України, а також герб свого міста, описати їх і пояснити, що означають такі символи – позначення. Наприкінці діти, стоячи, слухають Гімн України (у запису).
3. Гра для розвитку мовлення «Голоси тварин»
Гра сприяє розвитку мовлення, апарату артикуляції, знайомить з тваринним світом. Необхідний інвентар: картки із зображеннями тварин або іграшки-тварини.
Покажіть дитині картки з тваринами, розгляньте їх уважно.
Розкажіть малюкові, де мешкає та чи інша тваринка, чим вона харчується. Одночасно знайомте дитину з голосами і звуками тварин. Дуже корисно ходити в зоопарк або слухати голоси тварин в записі. Після цього можна проводити узагальнююче заняття.
Показуйте дитині картки і попросіть назвати зображених тварин і згадати, хто які звуки видає.
горобець – цвірінькає (цінь-цвірінь),
ворона – каркає (кар-кар)
гусак – ґелґоче (га-га-га)
кабани, свині – рохкають (рох-рох)
коза – мекає (ме-е-е)
корова – мукає (му-у-у)
кішка – нявкає (няу-няу)
кінь – ірже (і-го-го)
жаба – квакає (ква-ква)
мишка – пищить (пі-пі-пі)
ослик – реве (іа-іа)
півень – співає, кукурікає (кукуріку)
бджола – дзижчить (ж-ж-ж)
слон – сурмить (ту-у-у)
собака – гавкає (гав-гав)
тигр, лев – гарчить (р-р-р)
качка – крякає (кря-кря)
Не питайте дитину відразу про всіх тварин.
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.