07.06.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Мрії і бажання” (підтема: “Хочу і можу”)
- Шановні батьки проведіть з дитиною розмову про значення слів «хочу», «можу».
Попросіть дитину сказати про те, що вона хотіла б зробити саме сьогодні. Дайте можливість висловитись, починаючи з фрази «Я хотів (ла) сьогодні…». Запитайте у дитини, чи всі її бажання можуть здійснитися саме сьогодні? Чому? Попросіть дитину повторити попередню фразу, додавши до неї: «Я б хотів (ла) сьогодні, але…».
Отже, «хочу» і «можу» – це різні слова. Всі полюбляють фантазувати, але лише діти забувають враховувати, чи можливо це.
2. Запросіть дитину до вправи «Продовж речення».
– Найбільше я хочу для себе… Для цього мені потрібно… ;
– Для своєї родини я хочу… Для цього треба… ;
– Коли я виросту, я стану … Для цього я маю… .
Звертайте увагу на реальність бажань, спонукайте не лише визначати бажання, а й шляхи його втілення в життя.
Зауважте, що для здійснення бажань треба самому докладати зусиль.
3. Організуйте виконання дитиною завдань №7, ІІІ частина, стор.31.
Узагальніть думку дитини про те, що маленькими кроками можна прийти до великої мети. Повторіть правило «Якщо захочеш, то обов’язково зможеш».
4. Запросіть дитину уважно послухати вірш Л. Повх «Будинки». Зауважте, що важливо не лише слухати уважно, а й уявляти те, про що слухаєш. Запропонуйте дитині виконати творче завдання – помалювати (Намалювати різні будинки. В результаті має вийти своєрідна вулиця з різними будівлями).
«Будинки» Л.Повх
Від вокзалу, від зупинки
Починаються будинки.
Перший – сірий, синьоокий,
Другий – білий і високий.
Третій – довгий і кремезний,
А четвертий – височезний.
Ну, а п’ятий – кольоровий –
Виглядає із діброви.
Шостий – з баштами вгорі,
А на баштах – ліхтарі.
Сьомий? Сьомий… Ой, хвилинку!
Оголошено зупинку.
Серед кленів і ялинок
Цей найкращий – наш будинок!
5. Проведіть з дитиною логічну гру «Виключення».
Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.