08.06.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Мрії і бажання” (підтема: “Краса як мрія”)

  1. Шановні батьки, проведіть з дітьми бесіду на тему: «Хто створює красу?».

Орієнтовні запитання до бесіди:

  • Як ти гадаєш, створювати красу можуть тільки майстри?
  • Кожен з нас може стати творцем краси, якщо тільки захоче?
  • Що треба для створення красивого навколо тебе? (Різні засоби – фарби, музичні звуки, робочі інструменти, а ще бажання, наполегливість і вміння (малювати, писати музику, вишивати тощо).
  • 2. Запропонуйте дитині розглянути картини художників та світлини і відповісти, які природні явища зуміли відтворити художники (А. Куїнджі «Веселка», Ван Гог «Зоряна ніч», Клод Моне «Поле маків», Л. Афремов «Дощ»).

Поцікавтеся думкою дитини, чому художники забажали відтворити мінливу природу, Які почуття викликають у тебе їхні картини.

З’ясуйте з дитиною, чому окремі природні явища люди називають чудесами (окремі з них відбуваються не так часто, вони вражають своїми візуальними ефектами, справляють емоційне враження).

Запитайте, які ще візуальні цікавинки дитина бачила і хотіла б про них розповісти (наприклад: дощ, грозу, снігопад та ін.).

3. Запропонуйте дитині виконати завдання №8, 9 у Книзі дошкільника, ІІІ частина, стор. 31-32.

 4. Проведіть з дитиною дидактичну гру «Підбери слова»

 5. Організуйте творчо-художню діяльність дитини.

Проведіть з дитиною спостереження  за квітами.

Запропонуйте зробити квітку у техніці аплікація з кольорових серветок. Спочатку дитина накручує кульки із кольорових серветок, далі малює квітку, намазує її клеєм і приклеює кульки на зображення.

 

Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *