12.10.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок – значить діє закон послідовності” підтема “Шикуймося , друзі!”
Доброго дня, шановні батьки!
- Для зняття напруги і зацікавлення дитини запропонуйте вправу на включення «Робимо ранок». Дитина може спочатку лягти на килимок. По черзі називати дії пробудження ( розплющити очі , потягнутися, сісти на ліжку, піднятися, подивитися мультфільм тощо). Розкажіть , що вранці і впродовж дня ми робимо послідовно дії важливі для нашого здоров’я . Кожне по-своєму , але важливо піклуватися про своє тіло.
2.Поясніть дитині,що все, що відбувається з людиною, відбувається послідовно, якщо вона діє свідомо. Запропонуйте влягтися на килим і порухати руками і ногами так, як чинять малюки-повзунки. Поясніть, що рухи малюків випадкові. Доросла ж людина діє свідомо. Продемонструйте це на прикладі «Хочу компоту». Опишіть ситуацію, коли ви сидите на дивані і відчуваєте, що хочете компоту. Запропонуйте дитині назвати, як і які органі діють, щоб виконати бажання. Запропонуйте дитині навести інші приклади.
3.Організуйте виконання завдання у Книзі дошкільника №7. Перед виконанням завдання нагадайте, що у виконанні завдання бере участь не лише рука, яка пише чи малює. Міркує голова, дивляться очі, вуха слухають команду. У процесі виконання завдання діти мають закріпити число і цифру 3.
4 На прогулянці організуйте рухливі ігри «Третій зайвий», «Веселе шикування»
5.Поговоріть з дитиною про те, що негативно впливає на здоров’я людини і спричиняє хворобу. Попросіть назвати хоч би п’ять способів попереджувати хвороби і зберігати здоров’я .
Підготували: Зимовець Т.С., Друк Л.В.