18. 10. 2022р. – Працюємо над лексичною темою: «Осінь»

Шановні батьки!

Пропоную разом з дитиною виконати цікаві завдання на осінню

тематику

1Завдання. Назви спільний звук у словах
Вправа «Який звук є у всіх словах?»
 Осінь, сонце, овочі, город [о].
 Ліс, листочок, листопад, лисичка [с].
 Ластівка, листя, шелестіти, тітонька [ть].
 Місяць, заєць, лисиця, перець [ць].
 Живчик, калюжа, урожай, тиждень [ж].
2 Завдання. Плесни в долоні, якщо почуєш назву живої істоти
Вправа «Живе — не живе»
Гойдалка, водій, собака, чоботи, яблуко, двірник, дерево, птах, лист, ворона,
їжак, лужок.
3 Завдання. Назви якомога більше слів-означень, слів-дій.
Вправа «Підібрати, назвати, запам’ятати»
 Небо восени (яке?) — похмуре, сіре, сумне.
 Сонце восени (яке?)
 Дощ восени (який?)
 Вітер восени (який?)
 Листячко восени (яке?)
____________________________________________________________
 Восени листячко (що робить?) — червоніє, жовтіє, в’яне, сохне, опадає,
кружляє, шелестить.
 Восени дощ (що робить?)
 Восени сонце (що робить?)
 Восени птахи (що роблять?)
 Восени селяни (що роблять?)
4 Завдання. Визнач, чого не буває восени.
Вправа «Знайти помилки»
 Діти загорають, купаються, носять легкий одяг.

 Під ногами шерехтить сухе різнокольорове листя.
 Бубнявіють бруньки, з’являються на деревах листочки.
 Люди збирають урожай овочів, фруктів.
 Дикі тварини не роблять запасів їжі.
5 Завдання. Вивчи вірш Олександра Олеся.
ЛІС ВОСЕНИ
Давно вже скошені лани,
Стоять степи похило,
А в лісі, в лісі восени
Так любо ще, так мило.
На липах листя золоте
Тріпоче понад нами,
Неначе знову ліс цвіте
Осінніми квітками.

6.Завдання. Виконати пальчикові вправи за посиланням:
https://youtu.be/O7jXI62xieo
Матеріал підготувала
Вчитель-логопед Сасова Н.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *