25.09.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”” (підтема “Що таке порядок”)
1.Вправи на логіко-математичний розвиток.
- Завдання: порахувати тварин і позначити їх кількість відповідною цифрою.
- Завдання:
– Які іграшки стоять на верхній полиці, на нижній?
– Що розташоване між човником і лялькою, між лялькою та зайчиком?
– Де розташовані літак, м’яч, ведмедик?
2.Тематична бесіда.
Запропонуйте дитині поміркувати:
– Що означає слово «порядок»?
– Які ознаки того, що все в порядку?
– А навпаки?
– Поміркуй, чому не можна жити неупорядковано?
– Якщо такий важливий порядок, чому не можна для всіх моментів життя створити правила?
3. Запропонуйте дитині розглянути картинки, назвати місце зображеного.
Запропонуйте дитині довести, що в цих місцях має бути порядок і підкріпити свою відповідь прикладами.
4. Запропонуйте дитині розглянути картинки, описати їх.
Обрати ту, що найбільше сподобалася.
– Про яку картинку можна сказати, що на неї зображений порядок?
– Що підтверджує саме таку думку?
На фоні обговорення того, на якій картинці зображено порядок, запропонуйте дитині сформулювати ознаки того, що називаємо порядком?
Зверніть увагу дитини на зовнішність зображених дітей: як виглядають хлопчик, дівчинка.
Зауважте, як псує враження від людини непорядок в одязі.
5. Розглядання репродукції картини Є.Гапчинської «Пустуни».
Запитання до дитини:
– Що тут відбувається?
– Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
– Що відчувають діти на картині?
– Що, на твою думку, стало причиною безладу, який влаштували діти?
– Як би ти зміг зупинити це і що сказав (ла) б дітям, які б’ються подушками?
6. Перегляд аудіоказки «Як Максим не хотів наводити порядок». (YuTube @MedvegonokShopKiev Навчальні відео для дітей)
Підготувала вихователь Друк Л.В.