04.10.23. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”(підтема “Без порядку немає гри”)
1.Вправа «Малювання у повітрі».
Запропонуйте дитині намалювати у повітрі нескладний предмет(м’яч, драбинку, райдугу). Зацікавте тим, що малювати треба пальчиком, носиком, ніжкою. Дайте можливість відчути різницю в малюванні пальчиком лівої і правої руки. Нехай дитина поділиться враженнями від гри-малювання.
2.Дидактична гра «Знайди числа».
Дайте дитині завдання знайти числа, з яких складається задане число(2 – з 1 і 1, 3 – з 1 і 2, 4 – з 1 і 3). Зберіть разом кубики або деталі конструктора різного кольору, складіть башточки з двох, трьох та чотирьох деталей. Акцентуйте увагу дитини, скільки кубиків і якого кольору потрібно. Покладіть потрібні цифри.
3.Гра-орієнтування «Лабіринт».
Запропонуйте дитині пограти у лабіринт вдома : заздалегідь розкладіть стрілочки або інші умовні позначки по дорозі до сюрприза. Нехай дитина знайде його, але за умови, що вона коментуватиме свої дії вголос : «я іду прямо, повертаю ліворуч, заглядаю під…», тощо.
4.Бесіда «Ігри». – У які ігри можна гратися одному? – У які тільки разом? – Чи завжди потрібно дотримуватись правил? У які ігри з правилами ти любиш грати? Уточніть, що коли людина грає наодинці, вона може дозволити собі порушувати встановлені правила.
5.Гра-естафета «Спорт для всіх».
Пограйте разом з дитиною в будь-яку гру-естафету – зібрати каштани, хто більше або позмагатись в підстрибуваннях в висоту. Звертайте увагу на чіткість і повноту пояснень правил гри.
6.Гра «Репетиція оркестру»
Передивіться відео із звучанням оркестру, зверніть увагу, які саме музичні інструменти там є, як вони звучать. Запропонуйте дитині відтворити найпростіші за умови, що дитина назве назви інструментів.
Підготувала вихователь Силка О.Д.