05.10.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою «Все і всі на своїх місцях», підтема «Створюємо музей» (1день).
1. Запропонуйте дитині розглянути картинку «Музей».
- Що таке музей?
- Що можна і чого не можна зберігати в музеї?
- Який саме музей зображено на картинці?
- Поміркуйте, чи потрібен порядок у створенні музею?
- Назвіть експонати музею, зображеного на картинці?
- Де розташовані іграшки? (Музейні полички)
- Як називається музей, в якому експонати – іграшки? (Музей іграшок)
2. Проведіть з дитиною уявну екскурсію по музею іграшок.
Розподіліть ролі: дорослий – екскурсовод, дитина – відвідувач.
– Багато народних майстрів захоплювалися виготовленням та оздобленням іграшок. Іграшки створювали із соломи, шили із тканини, вирізали із дерева, ліпили із глини, сиру.
-Визнач, з якого матеріалу зроблено іграшки.
-Які іграшки подобаються тобі найбільше? Чому?
-Поміркуй, як вигляд іграшки залежить від матеріалу, з якого її виготовлено. Як залежно від цього її можна прикрасити орнаментом?
– Однією з улюблених дитячих іграшок здавна були дерев’яні або глиняні свищики. Вони часто мали форму пташки, дзвінко свистіли чи тьохкали.
-Яких тварин ти впізнаєш у фігурках свищиків? Як вони оздоблені?
3. Дидактичні вправи.
1) Вибрати іграшки для дівчаток, хлопчиків, малюків.
2)Порахувати, скільки ляльок?
-Скільки м’ячиків?
-Чого більше (менше)? На скільки?
3)Назвати іграшку, розташовану:
-Зліва від качки;
-Справа від песика;
-Під катером;
-Над кубиками;
-Між ведмедиком і качкою.
4.Читання оповідання Василя Сухомлинського “Лялька під дощем”
(Youtube. Підготувала Людмила Брухно)
5. Ліплення з кольорового пластиліну іграшки свищика та прикрашання її.
Підготувала вихователь Друк Л.В.