24.10.2023р – Реалізуємо освітні завдання за темою “Правила для порядку в житті”( підтема “Шкільні правила”)
1.Мозковий штурм.
Запропонуйте дитині розглянути велику літеру «Ш», промовити її, поміркувати, що вона може означати та нагадувати ( шипіння змії , шелест листя, шепіт вітру). Покажіть картинки, назви яких починаються на звук «ш» (шафа, шапка, школа, шолом). – Що таке школа? Хто такі школярі? Чим вони відрізняються від інших дітей? Чи знаєш ти, які в школі існують правила?
Слухання вірша про школу.
- Є порядки свої і закони у всьому.
Правил багато, на це ти зважай!
Щоб школярем стати самому,
Головні шкільні правила швидше пізнай!
2.Бесіда про правила шкільного життя.
– Чи бував ти у школі? Що можна робити у школі? А що не можна? Від кого ти чув про ці правила? (розгляньте разом фотографії або картинки з шкільного життя, обговоріть їх)
– Чому правила важливі у школі? Чи можна навчатись тільки у школі на уроках?
3.Гра «Числова стрічка».
Дайте дитині завдання викласти цифри в ряд (в межах 5-10), назвати, які цифри знаходяться праворуч та ліворуч від названої. Потім викладіть цифру, нехай дитина викладе цифри-сусіди. Закріпіть кількісну (один, два, три…)та порядкову (перший, другий, третій…) лічбу.
4.Шумовий оркестр.
Знайдіть час влаштувати шумовий оркестр, послухати музику, поспівати пісню. В нагоді стануть різні побутові предмети (каструля, ложка, банка з крупою).
5.Вправа «Я став іншим».
Запропонуйте дитині продовжити речення за початком: «Раніше я був…а тепер я…», «Раніше я вмів тільки…а тепер я…». Скажіть дитині, що перше правило пізнання нового – вміння ставити запитання.
6.Підготовка руки до письма.
Дайте дитині завдання прописати неважкі прописи на листочку в клітинку за зразком. Звертайте увагу на правильне положення ручки чи олівця в руці дитини.
Підготувала вихователь Силка О.Д.