10.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні домівки” підтема “Від хатинки до хатинки: великі відвідини”.
1.Узагальновальна розмова про будинки та домівки. Після традиційних ранкових заходів запросіть дітей розташуватися навколо банера для узагальнювальної розмови про будинки та домівки (назвіть усі будинки домівки, які є на малюнку). -Чому всі будинки різні?
-Як називається житло у багатоповерхових будинках?
-Які кімнати і речі дуже важливі для життя в домівці?
-Чим відрізняється тимчасове житло від квартири або будинку?
-Що дім розповідає про його господаря?
-Чому дупло не підходить для собаки?
-А курник для бджіл?
-Що має бути в домівці, де мешкають діти?
2. Гра “На гостини”. Розпитайте дітей про їх досвід гостювання: як все відбувалося, якими словами віталися, що приносили на гостинець, які правила гостювання є важливими. Попросить пригадати казку про 3 ведмедів, коли дівчинка прийшла в дім без запрошення, і висловитися щодо того. Запропонуйте уявити, що ми маємо намір, без запрошення, прийти на гостини до білки в дупло. Якими мали бути гостинці? Чому білочка очевидно не зраділа такій кількості гостей? Що сталося б з її хаткою, якби ми всі туди спробували залізти? Пригадайте жабу і равлика. Як же тоді чемно погостювати у білочки чи у пташки, щоб не зіпсувати їхнє житло?
3.Запросіть дітей розглянути плакат “Українська хата” із комплекту “Сонечко мандрує Україною”. Спонукаєте запитувати про елементи зображення, призначення окремих предметів у хаті. Розкажіть коротко про національні традиції оздоблювати та прикрашати своє житло. Запитайте, які зміни відбулися в сучасному житті людини
4.Організуйте спільну діяльність дітей із розмальовування великого паперового рушника для прикрашання святкового столу. Домовтеся, які спільні елементи (квіти, листки, рисочки, хвильки) будуть на кожній із частин (за кількістю дітей) рушника.
5. “Наше місто”. Розташуйте карту – макет на столі, щоб дітям зручно було розглядати його. Спонукаєте до пояснень і фантазування: де б займалися спортом? куди б ходили на вистави? де б тварини, птахи, комахи могли б жити в нашому місті? Запропонуйте дітям зробити екскурсію містом для своїх батьків чи інших гостей.
6.Набір розвивальних завдань. Картка № 27
Вихователь Ніколаєнко І.А.