21.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Чи є шафки у природі?”. Підтема: ”Діло майстра величає”.

1. Шановні батьки, організуйте розмову за змістом плаката: Де б люди складали вдома речі, якби не придумали створити шафи і шафки? Поясніть, чому б це було не зручно. Для чого в домі існують шафи і шафки, що в них зберігають? Чи може бути так, що шафа є, а поряд все одно немає? Чому? Як мають бути розкладені речі, щоб швидко можна було знайти те, що потрібно? Уявіть, що ви прийшли до малюків, які не хочуть складати речі на місце. Що б ви їм сказали, щоб привчити їх до порядку? 

2. Робота з асоціативною картою “Шавка”. За допомогою асоціативної карти з теми маєте можливість перевірити, наскільки дітьми засвоєна тема. Розмову за змістом асоціативної карти проводьте в індивідуальному форматі з дитиною. Що з зображеного є домом і для кого? Що з зображеного може бути домом? (Спонукати дітей до міркувань, пошуку взаємозв’язків понять, до розуміння того, що дома можуть стати навіть різні речі). 

3. Співайте разом з дітьми знайомі ігрові пісні. 

4. Спільна діяльність. У 2-у половину дня запрошуйте дітей допомагати вам розкласти акуратно геометричні дріб’язки, цифри, картинки, олівці, систематизуючи за ознаками. Обговорюйте, як правило “Все на місцях” допомагає швидко знайти потрібну річ. 

Мозаїка "кольорова фантазія" — ціна 364 грн у каталозі Мозаїки ✓ Купити дитячі товари за доступною ціною на Шафі | Україна #117154362

5. “Цікавинки про речі”. Показ оригінальних способів складання різних речей та вправляння дітей в самостійному складанні шкарпеток, сорочок, сукні. Підтримуйте бажання дітей складати речі акуратно. 

6. Набір розвивальних завдань. Картка №46. 

 

 

Вихователь: Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *