04.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Казки про тварин”. Підтема: ”Казкова гімнастика”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Роздивіться з дитиною фотографії спортсменів, спортивні предмети: скакалка, гиря, гантелі, стрічка.
2.Попросіть продовжити асоціативний ланцюжок слів: стадіон -… шайба -…ворота -…хокеїсти ,стрільбище -…ковзанка -… спуск – … льодяний жолоб -….
3. Розгляньте з дітьми асоціативну карту, на якій зображенi казкові герої та об’єкти, обговоріть питання: про кого або що можна сказати сильний? Слабкий? Визначте за убиванням силу об’єктів, що зображені на картинках. Назвіть про кого або що можна сказати сильний та великий? Сильний та легкий? Слабкий та маленький? Слабкий та великий? З’ясуйте: Сильною може бути тільки людина? Хто сильніше вітер чи людина? Людина, щоб бути сильною тренується, а тварина…вітер…?
4. Проведіть паузу для розвантаження «Будь уважним». Дорослий піднімає праву руку – дитина голосно кричать, ліву – кричить пошепки, опускають дві руки – дитина замовкає.
5. Запропонуйте дітям визначити емоційний стан спортсмена на фотографії. Для цього дитині роздаються картки з фотографіями та набір емоційних смайликів. Потрібно накрити фото відповідним смайликом. Обговоріть, у яку хвилину, було зроблено фото, що відчував спортсмен? Чи відчували ви себе так, як він?
6. Запропонуйте придумати тренування для казкового героя, щоб розвинути певну фізичну якість (спритність, влучність, силу).
7.Бесіда “Що треба знати, щоб здоровими зростати”.
-Як ти вважаєш, які правила треба виконувати?
-Сюжетні картинки з даної тематики. Створення проблемної ситуації “Можна- не можна”,
8.Набір картинок, щоб бути здоровими.
-Що треба знати, щоб здоровими зростати?
-Як ти вважаєш, які правила треба виконувати?
9.Відгадайте загадки
Як купатися ідеш
І мене також береш.
Я гладеньке й запашне,
Ти намилюєш мене.
Всі мікроби змило
Я – корисне…(мило)
Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик
Мій м’якесенький…(рушник)
Вихователь: Валентина СКІДАН.