12.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Граємо в казку”. Підтема: ”Казка з коробки”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Почніть розову про казки, з якими ваша дитина подружилася. Скористайтеся казковим кубиком, дитина по черзі кидає кубик та здогадується, про яку казку картинка- загадка.
_Якою доріжкою можна йти до цієї казки, мимо яких казок?
2.Запропонуйте дитині зробити квитки на виставу, домовтесь, яким кольором розфарбуєте квитки, може прикрасити їх смайликами з обох сторін- якщо сподобається глядачі посмішку покажуть,, якщо ні- сльози.
З.Виконайте завдання.Картка № 57. Придумай казкового героя для казки Веселинки, а ще одного- для Добрика.
4.Гра “Казка з коробки”.Визначте, до якох казки ви будете робити театральні персонажі, а потім приготуйте виставу для глядачів. Візьміть необхідний матеріал для художньої діяльності. запропонуйте варіанти:
-ляльки для пальчикового театру;
-ляльки для театру на олівцях;
-ляльки для настільного театру.
-Який покидьковий матеріал можна використати? Нагадайте, що кожен набір ляльок потрібно скласти в окрему коробку і також прикрасити її, щоб зручно було користуватися.
5.Доручіть дитині роздати квитки і по готовності організуйте перегляд вистав і вшанування акторів.
6.Дидактична гра “Кому скільки”.
Роздати карточки із зображенням різної кількості (від 1 до 5) предметів одягу для дівчаток і хлопчиків і потрібно вдягти хлопчиків і дівчаток на прогулянку. Потім виставити картку (не по порядку), на яких зображена різна кількість хлопчиків чи дівчаток. Дитині , у якої на карточках відповідна кількість предметів одягу, виставляє їх на вітрину.
7.Дидактична гра “Магазин”.
Дитина-покупець одержує у касі чек, потім вибирає товар у відділах магазину, одержує його за чеки. Дитина може купити стільки іграшок, скільки кружечків на карточці-чеку.
Вихователь: Валентина СКІДАН.