1Доброго ранку, шановні батьки і діти. Назвіть предмети, які можна вважати помічниками на кухні.
Чому? Які ще помічники можуть бути на кухні? Помрійте разом на цю тему” Ось добре було б ,якби…” Розкажіть, що таке скартинка- самобранка( багатий стіл, швидке сервірування,смаколики).
2.Розгорніть власну скатертину- самобранку- виконайте спільне малювання” Що би я хотів бачити на власному столі”.
Запитайте, скільки буде брудного посуду після вживання їжі зі скатертини- самобранки? Хто буде наводити лад на кухні? Чи існують предмети- помічники на кухні? Як вони вміють до помагати?
Розгляньте разом приладдя для миття посуду та миючі засоби. Продемонструйте покрокові дії:
-викинути залишки їжі;
-вода;
-мийний засіб;
-полоскання.
Поясніть, чому полоскання має бути ретельним. Надайте можливість мити посуд самостійно. Продемонструйте приладдя, яке допомагає підтримувати лад на кухні.
Організуйте гру “Порядок на кухні”.
Вихователь: Валентина СКІДАН.