НОВИНИ БЕРЕЗНЯ 2024Р.
1.У дошкільному закладі № 1 «Орлятко» 04.03.2024р. відбулась чергова зустріч практичного психолога Інни СОЛОНОЇ з педагогами в рамках проєкту «Завжди поруч». Присутні мали змогу виконати вправи на зняття психом‘язового напруження «Овації для тіла» та «Заземлення». Педагоги ознайомились з ознаками та наслідками впливу гніву на організм людини. Працівники виконали практичні вправи по роботі з гнівом «Мішечок криків», «Кошик гніву», приготували коктейль гарного настрою та поділились один з одним компліментами.
2.Спостереження – основний метод ознайомлення дітей з природою. Організовуючи спостереження в природі, вихователь вирішує в комплексі ряд завдань: формує у дітей знання про природу, вчить спостерігати, розвиває спостережливість, виховує естетично.
3.Театральне мистецтво таке близьке і зрозуміле дітям — адже в його основі лежить гра, найголовніша річ для малюка. Тому театралізована діяльність — це одна із провідних ліній у вихованні всебічно розвиненої особистості та один із ефективних засобів розвитку мовленнєвих і художню-творчих здібностей дошкільника. Діти дуже люблять перевтілюватися в героїв казок і діяти від їх імені, відповідно до сюжету. Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, а й серцем, висловлює власне ставлення до добра і зла. Улюблені герої стають зразком для наслідування.
4.Праця – це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану, радості діяння, творення (В.Сухомлинський).
5.У ДНЗ “Орлятко” група для дітей з порушенням мови “Дзвіночок” продовжує працювати за освітньою програмою “Впевнений старт”.
6.Вирушаючи у захоплюючу подорож світом чисел, форм і закономірностей, логіко-математична діяльність в дитсадку навчає дітей легко і швидко використовувати набуті знання в життєвих ситуаціях, мислити логічно.
8.14 березня 2024 року корекційні педагоги дошкільних закладів міста Конотоп мали можливість стати учасниками цікавого практикуму, який відбувся на базі Інклюзивно-ресурсного центру. Молоді, але вже досить досвідчені у своїй справі педагогині ІРЦ презентували присутнім сучасні технології в корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. Вчителі-логопеди ІРЦ Євгенія Примак та Олена Судак продемонстрували, як можна влаштувати для дітей цікаву ігрову майстерню з розвитку мовлення, а директор Інклюзивно-ресурсного центру Тетяна Блонова освітила питання з приводу комплектування груп компенсуючого типу з урахуванням рівнів підтримки. Щиро дякуємо всім, хто долучився до організації професійно корисного, змістовного, підготовленого на високому рівні заходу.
9.Потужним стимулом для розвитку мови, логічного мислення, творчого потенціалу, пам’яті та уваги дошкільників є нейроігри. Нейроігри – це комплекс багатофункціональних вправ, спрямованих на тренування мозку.
Основною метою нейроігор є:
10.В дошкільному навчальному закладі 1 «Орлятко» протягом березня 2024 р. практичним психологом Інною СОЛОНОЮ проводиться оцінювання готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення». Інструментарій складається з комплексу діагностичних завдань : «Придумай гру з іграшкою», «Шлях до чарівної скриньки» та «Чарівні перетворення фігури». Розроблена діагностика готовності до шкільного навчання базується на поєднанні педагогічних і психологічних методів дослідження, побудованих на взаємодії дорослого з дитиною з врахуванням досягнень провідноі для дошкільного віку ігрової діяльності. Аналіз результатів надає підстави до формулювання висновків щодо актуального стану розвитку дитини, а саме: розвиненості соціально-психологічних якостей, життєвих вмінь та навичок, що визначають готовність дитини до навчання в умовах сучасних змін.
11.Дитина дошкільного віку рано прагне до самостійності. Не маючи ще умінь, навичок, вправності, вона хоче самостійно їсти , вдягатися , роздягатися . Саме такі прагнення до самостійності , діяльності педагоги повинні розвивати і підтримувати в маленьких дітей з перших днів їх перебування в дитячому садочку . Тому основним виховним завданням в самообслуговуванні й господарсько-побутовій праці в молодшій групі є прищеплення дітям елементарних навичок самооблуговування , виховання інтересу до праці , бажання брати участь у виконанні посильних доручень . Асистент – вихователя інклюзивної групи для дітей молодшого дошкільного віку «Буратіно» Олена БАЧАЛ
12.Гра для дітей- це один із найважливіших природних інструментів розвитку та навчання. Вона дає змогу дитині пізнавати світ та розвиватися без прямих вказівок до навчання, спілкуватися з дорослими та ровесниками, вчитися проявляти ініціативу. Це одночасно й сенсорне, і психологічне, й емоційне розвантаження для дитини. Гра -це можливість здобувати нові знання й навички. Особливо вона важлива для дітей з особливими освітніми потребами, адже вони можуть розкриватися самостійно, без заданого дорослими напрямку. Варто лише підібрати гру, яка буде дитині цікава, доступна, дасть змогу збалансувати вербальне та невербальне спілкування.