18.03.20. “Весна прийшла – тепло принесла” (спецгрупа “Малятко”)
1. Виконати артикуляційні вправи за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xDhaDKgb5so
2. Виконайте вправу «Який звук є в усіх словах» (виділяйте заданий звук серед поданих слів)
– Весна, струмки, розсада, сонце [с].
– Мімоза, городи, дзвоник, сонце [о].
– Птахи, пуп’янок, тюльпан [п].
– Матуся, травень, травичка, аромат [т].
– Троянда, жоржина, нарцис, ірис [р].
– Айстра, флокса, гладіолус, стебло [с].
– Первоцвіт, суцвіття, цибулина, горицвіт [ц].
– Корінь, нагідки, дзвіночки, волошки [к].
– Береза, горобина, черемха [р].
– Слива, ліс, сосна [с].
– Дуб, стебло, нагідки, розсада [б].
– Шишка, шипшина, груша [ш].
– Тополя, пелюстки, квіти [т].
3. Виконати вправу «Яка погода?»
– Яка погода буде навесні, якщо йде дощ? (Дощова)
– Якщо дме вітер? (Вітряна)
– Якщо на вулиці холодно, яка погода? (Холодна)
– Якщо небо вкрили хмари? (Похмура)
– Якщо сонячно? (Сонячна)
– Якщо ясно? (Ясна)
– Якщо тепло? (Тепла)
4. Зробіть пальчикову гімнастику за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zV6Ln0F7U0k
5. Пограйте в гру «Весняний»
– Небо (яке?) — весняне.
– Дощ (який?) — весняний.
– День (який?) — весняний.
– Погода (яка?) — весняна.
– Настрій (який?) — весняний.
– Гроза (яка?) — весняна.
– Свято (яке?) — весняне.
– Місяць (який?) — весняний.
– Сонце (яке?) — весняне.
– Ліс (який?) — весняний.
– Трава (яка?) — весняна.
– Квіти (які?) — весняні.
6. Розповідь за темою: «Ознаки весни».
(Якщо у дитини не виходить самостійно, батьки допомагають за допомогою запитань)
– Яку пору року зображено на малюнку?
– Чому ти так думаєш?
– Що сталося із снігом?
– Хто повернувся з вирію?
– Що сталося з квітами/деревами?