18.03.20. “Весна прийшла – тепло принесла” (спецгрупа “Малятко”)

1. Виконати артикуляційні вправи за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xDhaDKgb5so

2. Виконайте вправу «Який звук є в усіх словах» (виділяйте заданий звук серед поданих слів)
 – Весна, струмки, розсада, сонце [с].
 – Мімоза, городи, дзвоник, сонце [о].
 – Птахи, пуп’янок, тюльпан [п].
 – Матуся, травень, травичка, аромат [т].
 – Троянда, жоржина, нарцис, ірис [р].
 – Айстра, флокса, гладіолус, стебло [с].
 – Первоцвіт, суцвіття, цибулина, горицвіт [ц].
 – Корінь, нагідки, дзвіночки, волошки [к].
 – Береза, горобина, черемха [р].
 – Слива, ліс, сосна [с].
 – Дуб, стебло, нагідки, розсада [б].
 – Шишка, шипшина, груша [ш].
 – Тополя, пелюстки, квіти [т].

3. Виконати вправу «Яка погода?»
 – Яка погода буде навесні, якщо йде дощ? (Дощова)
 – Якщо дме вітер? (Вітряна)
 – Якщо на вулиці холодно, яка погода? (Холодна)
 – Якщо небо вкрили хмари? (Похмура)
 – Якщо сонячно? (Сонячна)
 – Якщо ясно? (Ясна)
 – Якщо тепло? (Тепла)

4. Зробіть пальчикову гімнастику за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zV6Ln0F7U0k

5. Пограйте в гру  «Весняний»
 – Небо (яке?) — весняне.
 – Дощ (який?) — весняний.
 – День (який?) — весняний.
 – Погода (яка?) — весняна.
 – Настрій (який?) — весняний.
 – Гроза (яка?) — весняна.
 – Свято (яке?) — весняне.
 – Місяць (який?) — весняний.
 – Сонце (яке?) — весняне.
 – Ліс (який?) — весняний.
 – Трава (яка?) — весняна.
 – Квіти (які?) — весняні.

6. Розповідь за темою: «Ознаки весни».
(Якщо у дитини не виходить самостійно, батьки допомагають за допомогою запитань)
 – Яку пору року зображено на малюнку?
 – Чому ти так думаєш?
 – Що сталося із снігом?
 – Хто повернувся з вирію?
 – Що сталося з квітами/деревами?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *