20.03.2020р. – Український народний символ – лелека
Шановні батьки та діти!
– Сьогодні ми продовжимо нашу весняну тему та поговоримо про пташок.
Завдання 1.
– Загадайте дітям загадку про лелеку: Довгоногий, чорно-білий, у гніздо на хаті сів, довгим дзьобом, знай, туркоче, ніби щось сказати хоче.
– Запропонуйте розглянути зображення лелеки, запитайте у дитини про колір, розміри, назви частин тіла. (Можливо, пригадайте, якщо бачили живого птаха).
– Запропонуйте послухати вірш Д.Павличка “Мрія”.
-Як виросту – збудую хату, на хаті колесо приб’ю, а там я поселю крилату лелечу клекітну сім’ю.
Нехай розводиться, гніздиться по всіх деревах і хатах. Нехай мені щоночі сниться, що я літаю, наче птах.
– Запитання: – Що хоче зробити хлопчик? Чи можна руйнувати гніздо птахів? Чому? Лелека – перелітний чи зимуючий птах?
Завдання 2.
– Запропонуйте дитині мовленеву гру “Що є у птаха?” – дитина повинна назвати характерні частини тіла птаха, їх призначення.
Завдання 3.
– Запропонуйте дітям зліпити пташку. Для цього нам потрібні глина або пластилін, дощечки, іграшкова керамічна пташка.
– Розгляньте пташку, зверніть увагу на її частини тіла, нехай дитина обстежить їх пальчиком. Покажіть дитині, як розділити шматок пластиліну на меншу та більшу частини. Нагадайте, що голова ліпиться прийомом скочування коловими рухами, тулуб – повздовжніми рухами. Допоможіть дитині міцно з’єднати деталі, відтягнути та прищипнути хвіст та дзьоб.
– Похваліть дитину, нехай її пташка подякує – “заспіває” пісеньку.
Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.