23.03.2020 р. – Весна і дитячі мрії
1.Мовленнєва вправа «Велике хотіння»
(Дорослий починає, а дитина продовжує речення)
-Я хочу, щоб у мене було багато……
-Я хочу, щоб мені подарували….
-Я хочу завжди мати…
Уточніть , хто має допомогти дітям реалізувати бажання. Запропонуйте використовувати фрази:
-Я мрію стати…..
-Я дуже хочу навчитися….
-Я обов’язово буду…
2.Прочитайте байку Федра «Відповідь»
Одного разу маленьке курча запитало у великого півня: – чому у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?
-Відчепись!
-Чому в зайця довгі вуха, а у мене навіть малесеньких немає?
-Не чіпляйся!
-Чому в кішки м’яка красива шубка, а у мене якийсь противний жовтий пух?
-Відійди, кажу! Замовкни!
-Чому навіть маленьке цуценя вміє вертіти хвостиком, а у мене ніякого хвостика немає?
-Та відчепись же ти! – гримнув на нього півень.
-Чому в цапка є ріжки, а у мене навіть поганих ріжків немає?
-Перестань! Йди геть!
-Все відчепись… геть… перестань! Чому всім маленьким дорослі відповідають на запитання, а ти ні, – пропищало курча.
-Тому що ти, не запитуєш, а просто всім заздриш! – сердито відповів півень. І це була чиста правда.
Питання для обговорення:
-Як ви вважаєте, чому курча все хотіло як у інших або заздрило?
-Що ви думаєте про бажання курчати?
-На хвилинку уявіть собі, що було б якби всі бажання здійснилися? (Довгий дзьоб, хутро як у кота, хвіст цуцика, ріжки козеняти).
-Намалюйте таку чудернацьку тварину.
3.Помрійте з дитиною відвідати цікавів місця і побачити пам’ятки культури України. Продемонструйте світлину будівлі музею, не називаючи його та обговоріть побачене.
МУЗЕЙ ПИСАНКИ.
м.КОЛОМИЯ, УКРАЇНА
-Що зображено на світлині?
-Що це може бути за будівля?
-Що може розміщуватися в цій будівлі?
-Що підказує вам про те, що тут знаходиться?
-Яку форму має частина будівлі, що знаходиться по центру?
4.Прикрасьте яйце придуманим візерунком чи орнаментом
Вихователь: Скидан В.М.