10.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Їжак”)
Завдання I.
Загадайте дитині загадку:
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?… (Їжачок)
Розгляньте їжачка. Проведіть з дитиною бесіду за запитаннями:
– Який їжачок за розміром?
– Який у нього носик?
– Які лапки?
– Чим вкрито тіло їжачка?
– Для чого потрібні голки?
– Де він живе?
– Назви дитинчат їжачка.
– Що він їсть?
– Як зимує їжачок?
– Як весну зустрічає?
Завдання II.
Прочитайте казку В. Росіної “Для кого голки в їжака “
Якось восени захопив лисицю у полі дощ. Вимокла, як хлющ. Похнюпила вона свою голову та й чалапає по калюжах. Коли гляне – кущик стоїть. Лисиця до нього. Прибігає, аж там їжак сидить. Також від дощу сховався.
– Посунься! – буркнула лисиця і штовхнула їжака в бік. Штовхнула – та аж завищала від болю.
– Ой, лихо! До тебе і доторкнутися не можна. Чом ти не поголиш оцю гидку щетину?
– Спасибі за раду, але вона не для мене, – мовив їжак.
– Та ти подумай, – сказала далі лисиця.
– Що в тих голках гарного? Тільки сусідів відганяють. Поголи їх, бо всі друзі тебе одцураються і …
– Мої голки не для друзів, – перебив їжак, – вони для ворогів.
Запитання за змістом:
– Від чого ховалася лисичка?
– Кого вона побачила під кущем?
– Що не сподобалося лисичці у їжачка? Чому?
– Для кого голки в їжака?
Завдання III.
Вивчіть напам’ять вірш П.Воронька “Їжачок-хитрячок” за мнемотаблицею.
Їжачок-хитрячок
Із голок та шпичок
Пошив собі піджачок.
І у тому піджачку
Він гуляє по садку.
Натикає на голки
Груші, яблука, сливки.
І до себе на обід
Він скликає цілий рід.
Завдання IV.
Вчимо дитину рахувати, порівнювати, співвідносити, логічно мислити
Розгляньте картинки.
– Порахуй, скільки їжачків? Грибочків?
– Чого більше? Менше? На скільки?
– Покажи великого їжачка, грибочка;
– Покажи маленького їжачка, грибочка;
– Пригости великого їжачка великим грибочком, маленького їжачка маленьким.
– Білочки знайшли грибочки. Чи кожній білочці припаде по грибочку?
– Скільки яблучок знайшов їжачок?
– Виконай завдання за запитаннями на картинці:
Завдання V.
Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Їжачок” з метою розвитку зорової пам,яті, уваги, дрібної моторики рук.
Завдання VI.
Виконайте з дитиною вправу з графомоторики «Допоможи їжачку знайти ласощі» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:
– Проведи олівцем доріжку.
Завдання VII.
Запропонуйте дитині зліпити їжачка.
Матеріал: пластилін, стека, дощечка для ліплення, сірники (голки).
По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.
Завдання VIII.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна