22.04.2020р. – Весна на дорозі
1. Шановні батьки, покажіть дитині картину Я.Романюка «Тюльпани» та проведіть бесіду за змістом картини.
Запитання для обговорення:
-Що ти бачиш на картині?
-Як називаються ці квіти?
-Якими кольорами зобразив художник квіти?
-Де можуть рости ці тюльпани?
-Де ми зустрічали такі квіти?
Повідомте, що у природі тюльпани розквітають весною. Ми можемо бачити ці квіти впродовж року, оскільки їх вирощують у теплицях.
2. Запропонуйте дитині пальчикову гру «Тюльпан».
Правила гри: дорослий промовляє історію, а дитина відтворює її пальчиками і долоньками: посадили діточки цибулинку квітів, проросла з цибулинки зелена стрілочка, з’явилися листочки, потім бутон, з бутона розквітнув тюльпан (хай дитина покаже форму тюльпану долоньками).
Розгляньте з дитиною схему росту тюльпана.
3. Запросіть дитину намалювати тюльпани і травичку незвичайним способом – залишаючи відбитки виделкою та дерев’яною паличкою, умоченими в гуашеві фарби.
4.Проведіть з дитиною гру «Знайди 5 відмінностей»
5. Перегляньте разом з дитиною мультфільм «Весела руханка» та запропонуйте дитині виконати вправи разом з героями мультфільму.
Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна
1. Шановні батьки, запросіть дитину «пройтися» вранішньою дорогою – покажіть картину Я. Романюка «Земля прокинулась» і обговоріть її.
Запитання до обговорення:
-Що ми бачимо на узбіччі?
-Якого кольору листочки на деревах?
-Що ти помітила на землі?
-Якого кольору травичка, квіти, небо?
-Що ще можна помітити?
-Яку пору року намалював художник?
-Отже, йдучи по дорозі, можна помітити красу природи весною, відмітити зміни в природі.
Попросіть дитину заплющити очі (включіть аудіо запис звуки природи).
Запитайте:
-Що чи кого впізнали? (голоси птахів, шум листя, дощу та ін.).
-Як можна назвати ці звуки? (звуки природи, звуки весни).
Підсумуйте: весна розмовляє з нами чудовими голосами, звуками, кольорами. Недарма художники надихаються красою природи і створюють для нас, глядачів, красиві пейзажі.
2. Пошуково-дослідницька діяльність.
Дайте дитині маленьке люстерко у пластиковій оправі і попросіть попускати «Сонячних зайчиків».
Запитайте у дитини:
-Чи помітила вона, коли з’являються «сонячні зайчики»?
-Подумай і скажи: чому їх так називають?
-Чи можна побачити «сонячних зайчиків» у похмуру погоду?
3. Художньо-творча діяльність. Малювання на тему:«Весняний пейзаж».
Запросіть дитину пофантазувати:
-Які дороги може створити Весна-чарівниця?
-З чого б вона могла б їх зробити? (квіти, листочки, сонячні промінчики, джерельця та ін.)
Запросіть дитину намалювати весняний пейзаж з доріжками-струмочками і першоцвітами (кольорові олівці, фломастери).
4. Запропонуйте дитині різні підручні матеріали (ґудзики, камінці, товсті в’язальні нитки, палички) та запропонуйте викласти дороги для іграшкових автомобілів.
Запитайте у дитини:
-Чи легко їздити по таким дорогам іграшковим автомобілям?
-На що схожі такі дороги? (на узори, спіралі і т. д.)
5. Перегляньте мультфільм та вивчіть разом з дитиною пісеньку про весну.
Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна