22.04.2020р. – Весна на дорозі

1. Шановні батьки, покажіть дитині картину Я.Романюка «Тюльпани» та проведіть бесіду за змістом картини.

Запитання для обговорення:

-Що ти бачиш на картині?

-Як називаються ці квіти?

-Якими кольорами зобразив художник квіти?

-Де можуть рости ці тюльпани?

-Де ми зустрічали такі квіти?

Повідомте, що у природі тюльпани розквітають весною. Ми можемо бачити ці квіти впродовж року, оскільки їх вирощують у теплицях.

2. Запропонуйте дитині пальчикову гру «Тюльпан».

Правила гри: дорослий промовляє історію, а дитина відтворює її пальчиками і долоньками: посадили діточки цибулинку квітів, проросла з цибулинки зелена стрілочка, з’явилися листочки, потім бутон, з бутона розквітнув тюльпан (хай дитина покаже форму тюльпану долоньками).

Розгляньте з дитиною схему росту тюльпана.

3. Запросіть дитину намалювати тюльпани і травичку незвичайним способом – залишаючи відбитки виделкою та дерев’яною паличкою, умоченими в гуашеві фарби.

 

4.Проведіть з дитиною гру «Знайди 5 відмінностей»

5. Перегляньте разом з дитиною мультфільм «Весела руханка» та запропонуйте дитині виконати вправи разом з героями мультфільму.

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

1. Шановні батьки, запросіть дитину «пройтися» вранішньою дорогою – покажіть картину Я. Романюка «Земля прокинулась» і обговоріть її.

Запитання до обговорення:

-Що ми бачимо на узбіччі?

-Якого кольору листочки на деревах?

-Що ти помітила на землі?

-Якого кольору травичка, квіти, небо?

-Що ще можна помітити?

-Яку пору року намалював художник?

-Отже, йдучи по дорозі, можна помітити красу природи весною, відмітити зміни в природі.

Попросіть дитину заплющити очі (включіть аудіо запис звуки природи).

Запитайте:

-Що чи кого впізнали? (голоси птахів, шум листя, дощу та ін.).

-Як можна назвати ці звуки? (звуки природи, звуки весни).

Підсумуйте: весна розмовляє з нами чудовими голосами, звуками, кольорами. Недарма художники надихаються красою природи і створюють для нас, глядачів, красиві пейзажі.

2. Пошуково-дослідницька діяльність.

Дайте дитині маленьке люстерко у пластиковій оправі і попросіть попускати «Сонячних зайчиків».

Запитайте у дитини:

-Чи помітила вона, коли з’являються «сонячні зайчики»?

-Подумай і скажи: чому їх так називають?

-Чи можна побачити «сонячних зайчиків» у похмуру погоду?

3. Художньо-творча діяльність. Малювання на тему:«Весняний пейзаж».

Запросіть дитину пофантазувати:

-Які дороги може створити Весна-чарівниця?

-З чого б вона могла б їх зробити? (квіти, листочки, сонячні промінчики, джерельця та ін.)

Запросіть дитину намалювати весняний пейзаж з доріжками-струмочками і першоцвітами (кольорові олівці, фломастери).

4. Запропонуйте дитині різні підручні матеріали (ґудзики, камінці, товсті в’язальні нитки, палички) та запропонуйте викласти дороги для іграшкових автомобілів.

Запитайте у дитини:

-Чи легко їздити по таким дорогам іграшковим автомобілям?

-На що схожі такі дороги? (на узори, спіралі і т. д.)

5. Перегляньте мультфільм та вивчіть разом з дитиною пісеньку про весну.

 

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *