НОВИНИ ТРАВНЯ 2023Р.

1.ВИКОНУЄМО ЦІКАВІ ВПРАВИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ (ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД САСОВА Н.П.) 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0xN2jbAm9JC1o3bkPwmxk78jRdjt2XKRPxkSBAmtQXBanf5NnubCDazukXCopnsQHl&id=100012448239786

2.Кожного ранку в ДНЗ №1 “Орлятко” звуки музики скликають дітей на ранкову гімнастику. Всім відомо, що вона додає сил, сприяє зміцненню імунітету, допомагає організму швидше прокинутись та отримати заряд бадьорості на цілий день. Саме тому вихованці закладу розпочинають свій день правильно, саме з ранкової гімнастики. Також із задоволенням виконують дихальні вправи за методом К.П.Бутейко.Рухова розминка, чіткий ритм та фізична активність «заряджають» дошкільників позитивними емоціями, налаштовують їх на весь прийдешній день життя в колективі однолітків.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02XH8hGUZbop4GeAMG8STKJ9vCjrc5r6YK1Hqr9BU2t2SoGUw5B9xi4WMCAKNg8H7xl&id=100012448239786

 

3.Група для дітей раннього віку «Кмітливчик» працює за програмою «Дитина». Під час реалізації освітніх завдань педагоги групи намагаються  розкрити особливості розвитку кожного малюка, особливу увагу приділяють роботі з дітьми   з ООП, намагаються знаходити оптимальні шляхи до взаємопорозуміння та взаємодії з дітьми.

4.Необхідним компонентом процесу навчання є дидактичні засоби, оптимальне поєднання яких допомагає дошкільникам глибше пізнавати дійсність, збагачує їх враженнями, дає матеріал для спостережень, які вони використовують у навчальній, а згодом і в інших видах діяльності. Такими дидактичними засобами є слово, образ, об’єкти живої і неживої природи, їх зображення, дидактичні вправи, елементарні досліди, дидактичні ігри. Добирають їх залежно від віку, форм мислення, рівня розумового розвитку дошкільника. Індивідуальна робота асистента вихователя з вихованцями середньої інклюзивної групи «Пізнайко». Асистент вихователя: Фурса Анна Валеріївна

5.В садочок ходим залюбки-

Дружною сім’єю
Ми всі тут сестри і брати.
Готові всім допомогти!
Логопедична група “Грайлики “
Вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.
6.Трудове виховання – образно кажучи гармонія трьох понять: треба, важко, прекрасно.
                                                                                                                                                                                         В. Сухомлинський.
Перше прилучення дітей до трудової діяльності відбувається у спільній з дорослим праці, у процесі якої вони опановують перші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності.Малюки групи раннього віку,,Кмітливчик,, з задоволенням виконують перші нескладні трудові доручення в садочку та в родинному колі.
Вихователі групи: Гнойова Т. П., Грицюк Т. І.

7.09.05.2023р. в ЗДО “Орлятко” відбулась зустріч дітей старшого дошкільного віку з працівниками ДСНС. У цікавій ігровій формі вихованці ознайомились з правилами поводження з вибухонебезпечними предметами та закріпили правила поводження з вогнем.

8. У мальовничому куточку

Дуже гарний є садочок.
Невеличка це будівля
І навколо є подвір’я.
А працюють в тій споруді
Із великим серцем люди,
Лиш прокинувшись раненько,
Всі біжать в садок швиденько.
Знають наші всі малята:
Тут дозволять погуляти,
Пострибати, покричати,
Не забудуть і навчати.
Мамам з татами спокійно,
Бо доглянуть тут надійно.
Молодша група» «Буратіно»
Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М.

9.Розвиток творчості у дітей – це здатність дивуватись і пізнавати, здібність мати свій особистий погляд на речі. Кожна дитина має таланти. Реалізувати їх можна спонукаючи до творчої діяльності. Це образотворче мистецтво, музика, театралізація, знайомство з творчими професіями. У дітей розвивається образне мислення, уява, фантазія, ініціатива, здатність експериментувати та створювати щось нове.

Середня група ” Пізнайко”
Вихователі: Трохимчук О. І., Іщенко О. М.

10.ПРО ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИХ ЗАХОДІВ, ПРИСВЯЧЕНИХ ПИТАННЯМ ОХОРОНИ НАВКОЛИШКНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА РАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ПО ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ №1 «ОРЛЯТКО»

З метою підвищення професійної компетентності педагогів з питань запровадження ідей освіти для сталого розвитку в роботу з дошкільниками для членів педагогічного колективу були підготовлені та проведені консультації:
• «Екологічна освіта дошкільників: ідеї з-за кордону» (03.04.2023р.);
• «Французький город в українському дитячому садку» (24.04.2023р.);
– майстер-клас «Виховуємо патріотів. Потішний баранець із сухої трави – екоіграшка власноруч» (17.04.2023р.);
– 12 травня 2023 року майстер-клас для педагогів «Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя»

11.У травневі перші дні,

Діти всі на всій землі,
Своїх матусь вітають,
Щасливих днів бажають.

12.Кожного ранку вихованці ДНЗ №1 “Орлятко” розпочинають свій день з ранкової гімнастики, яка сприяє активізації організму дитини, заряджає єнергією та бадьорістю на весь день. Діти з радістю виконують фізичні вправи використовуючи при цьому різноманітне фізкультурне обладнання: гімнастичні палиці, обручі, м’ячі а також нетрадиційні види обладнання.

Інструктор з фізкультури Фоменко Н.І.

13.Зважаючи на індивідуальний план корекційної роботи з дитиною логопедичної групи, вчитель – логопед приділяє кожному вихованцю особливу увагу під час індивідуальних занять. Так, логопед виправляє не тільки дефекти вимови, але і допомагає розширити словниковий запас, формує вміння складати розповідь і правильно оформляти висловлювання з точки зору граматики, працює над розвитком графомоторних навичок.

Логопедична група “Грайлики”.
Вчитель – логопед Сасова Наталія Петрівна

14.Гра дитини є основним засобом пізнання нею зовнішнього світу. Це іскра, яка запалює вогник допитливості і зацікавлення. У процесі гри у дитини з’являється потреба активно впливати на предмети, що її оточують. Вона розвиває та формує інтелектуальні, емоційні, вольові якості.

Середня група “Пізнайко”
Вихователі: Трохимчук О. І., Іщенко О. М.

15.Закінчується 2022 – 2023 навчальний рік. Протягом року в ДНЗ 1″Орлятко” організація освітнього процесу для дітей старшого дошкільного віку здійснювалась за освітньою програмою “Впевнений старт”, яка спрямована на створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи. За результатами моніторингу досягнень дітей у травні місяці були підведені підсумки. Вихованці засвоїли об’єм знань, який передбачений програмою.

Група “Дзвіночок”, вихователі Друк Л.В., Силка О.Д.
16.24 травня 2023 року на базі ДНЗ №1″Орлятко” за участю директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради Блонової Т.М. відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах для дітей раннього віку “Кмітливчик”, молодшого дошкільного віку “Буратіно”, середнього дошкільного віку “Пізнайко”. Члени команд супроводу обговорили результати виконання Індивідуальних програм розвитку вихованців за 2022-2023н.р.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *