02.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)

1. Робота з коректурною таблицею «Як зберегти здоров’я»

Спочатку поміркуйте разом з дитиною: що мають на увазі, коли говорять «Здоров’я на базарі не купиш»? Чому не можна купити здоров’я? Як змінюється життя, коли людина захворіла? Як піклуватись про здоров’я?

Назви:

  • Які предмети необхідні для лікування?
  • Що може бути причиною хвороби?
  • Предмети гігієни?
  • Які предмети допомагають бути охайними і красивим?
  • Які продукти у великій кількості можуть завадити здоров’ю?
  • Які дії загартовують організм?

Поміркуй:

  • Зуби чи язик допомагають взнати, що предмет твердий; солоний?
  • Які предмети гігієни можуть бути спільними, а які тільки особистими?
  • Чому мікроби можуть бути небезпечними?

Продовж речення:

  • Зранку і ввечері я обов’язково…;
  • Щоб не захворіти, треба…;
  • Якщо захворів, треба викликати…;
  • Щоб тіло було міцним, треба… .

2. Дослідницька діяльність.

Проведіть з дитиною дослід, як можна почути своє серце (покласти праву долоню на ліву частину грудної клітки). А потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).

3. Розкажіть дитині легенду.

Давним-давно, на горі Олімп жили-були боги. Стало їм нудно, і вирішили вони створити людину і заселити планету Земля. Стали вирішувати, яким повинен бути чоловік. Один сказав: «Людина має бути сильною», інший – здоровою, третій – розумною. Але один з богів сказав так: «Якщо все це буде у людини, вона буде подібною до нас». І вирішили вони заховати її здоров’я. Стали думати, вирішувати – куди б його заховати? Одні пропонували заховати здоров’я глибоко в синє море, а інші – за високі гори. А один з богів сказав: «Здоров’я треба сховати в самій людині». Так і живе з давніх часів людина, намагаючись знайти своє здоров’я. Та от кожен може знайти і зберегти безцінний дар богів!

Виясніть, як розуміє дитина слова про здоров’я, як безцінний дар!

4. Художньо-естетична діяльність. Малювання на манці.

Насипте тонким шаром на тацю манну крупу і запропонуйте дитині намалювати на ній сюжетний малюнок.

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

1. Змоделюйте з дитиною магазин «Товарів для здоров’я»

  • Які товари можна продавати у такому магазин?
  • Чим вони відмінні від інших товарів?
  • Що не можна продавати у цьому магазині?

Проведіть аукціон «Товари, що сприяють здоровому способу життя». Перед дитиною  виставляються лоти (як корисні, так і шкідливі товари). Дитина обирає: «Я хочу купити…, тому що…».

2. Запропонуйте дитині пограти в гру «Скажи, що роблять цими предметами»

  • шприц (робить уколи);
  • термометр (вимірює температуру);
  • вата (змащує шкіру перед уколом);
  • зеленка (змащує подряпини);
  • бинт (перев’язує рани);
  • масажер (робить масаж);
  • фонендоскоп (слухає дихання і биття серця);
  • грілка (прогріває хворе місце);
  • пінцет (дістає занози);
  • пластир (заклеює мозолі).

3. Проведіть гру «Правила безпеки»

  • Забороняється залишати голку без…(нитки), тому що…
  • Голки і шпильки зберігати…(у гольниці чи спеціальній коробці), тому що…
  • Забороняється підносити голку та ножиці до…(очей), не можна брати до рота, тому що…
  • Забороняється вколювати голку в…(одяг), тому що…
  • Ножиці передавати кільцями…(вперед), тому що…

4. Цікаві ігри з конструктором лего.

 Гра допоможе вашій дитині закріпити одночасно знання про форму та колір.

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *