06.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Сім морів і океанів” підтема “ Хто живе у морі?”.

1. Доброго дня,шановні батьки і діти. Почніть з нагадування правил кола, уточнюйте, чому важливо їх дотримуватися. Після виконання вправ і завдань за змістом плакату проведіть ігрову вправу «Море хвилюється раз». Дитина рухами має показати фігуру когось з морських мешканців, дельфінчика, акули, маленької рибки, кита, коралів, ската, мурени тощо. Нехай картинка-підказка буде в дитини перед очима. Виконайте разом веселу пісеньку-танок «Beby-shark”.
2. Запросіть дитину до розмови про море. Розгляньте глобус, допоможіть дитині знайти моря на глобусі, пока-жіть моря України. Дайте можливість дитині висловитися про власний досвід зустрічі з морем.
3. Переглянье відео «Таке чудове Чорне море».

 

Попросіть дитину після перегляду сказати, чим море відрізняється від озера і річки, що в них спільного. Зауважте, що море – величезна складна територія: в морі відбу
вається життя морських мешканців, на морі люди відпочивають й оздоровлюються, на морі також працюють:перевозять вантажі, пасажирів, досліджують море, рибалять, вирощують і збирають корисні для здоров’яводорості.
4. Запросіть дитинута  створити образи морських мешканців із лічильних паличок  Дитина   звіряється  з малюнками морських тварин.
5. Запропонуйте дитині розпочати виготовлення в коробці морського днища: розфарбувати та зробити аплкацію рибок та водоростей.
Набір развивальних завдань. Картка № 111.

Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *