05.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами. Мовленнєві та пальчикові ігри.

Мовленнєві вправи та ігри для цікавого домашнього дозвілля дітей  з порушенням мовлення.

Мета: формувати мовленнєві вміння, розширити словниковий запас, сформувати навички зв’язного мовлення

                     1. Овочі 

Завдання 1. Що це?

Покажіть і розкажіть дитині про овочі, звертаючи увагу на те, де вони ростуть: під землею чи на землі. Наприклад: «Це овочі. Вони ростуть на грядках у городі. Це огірок. Він росте на землі…».

Запропонуйте дитині:

  • Назвати овочі, які ростуть над землею; назвати ті, які ростуть під         землею.
  • Подивитись уважно на малюнок з овочами, заплющити очі й назвати овочі, які запам’ятали із картинки. Які овочі ростуть під землею, які – на землі?

Запитати на яку геометричну фігуру схожий той чи інший овоч.

2.3 Вправа «Знайди комах» 

Мета: розвиток розподілу та концентрації уваги, мовлення.

– Опиши, що зображено на малюнку? – Знайди і познач усіх комах («сонечок»).

Знайди на малюнку всіх сонечок й обведи їх.

2.3 Вправи для визначення кольору, форми, величини

Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).

Показується певна фігурка (з тієї ж мозаїки), а потім вона прибирається. Дитина по пам’яті повинна підібрати таку ж.

Розкладання різнокольорових кульок, кружечків, паличок в кучки по кольору.

Складання різних пірамідок.

Асистент вихователя

Бондаренко Н.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *