06.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Думаю- знаю “( підтема ” Грайся і навчайся”).
- Шановні батьки, проведіть з дитиною пошукову ігрову вправу ” Розвідники”. Ви називаєте щось, що має підказати дитині у вашій кімнаті іграшку чи меблі, книжку чи посуд, що є частиною цілого ( наприклад, жовтий довгий хвіст – іграшкова мавпа, металева ручка – чайник). В обмежений термін дитина має знайти те, про що йдеться.
- Створіть ігрову ситуацію та запропонуйте дитині організувати Бюро прогнозів. Уточніть, що прогнози – це передбачення, припущення. Для них важливі слова – ” якщо”і ” якби”. Спочатку запропонуйте швидко продовжити речення:
-Якщо папір згорить…;
-Якщо поллєш дерево…;
-Якщо тобі шість років, то…;
-Якщо йде дощ, то…
Наполягайте на тому, щоб варіантів продовження було багато.
– Що буде, якщо зникнуть усі іграшки… ;
-Що буде, якщо дорослі будуть увесь час гратись іграшками…
Запропонуйте дитині пофантазувати, що було б , якби море було б з чорнила або будинки були шоколадними.
- Пограйте з дитиною у гру ” Мікрофон”: попросіть назвати, чого в кімнаті багато, а чого мало. Можна ускладнити завдання: чого стає більше вранці чи ввечері, чи змінюється число у будні та вихідні.
- Обговоріть картину албанського художника П. Перваті ” Пейзаж”
-Що тут відбувається?
-В яку пору року це відбувається?
-Уяви себе серед цієї природи. Які звуки ти почуєш?
- Зробіть цікаві поробки з кольорових ниток.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.