12.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Куди ведуть дороги” підтема “Три дороги- три шляхи”.

1.Доброго ранку, шановні батьки і діти!.

.Запропонуйте малюку відгадати загадки.

Не гуде і не летить,

Жук по вулиці біжить,

Оченята у жука –

Два блискучих вогника.

(автомобіль)

Що за диво, диво дивне:

На колесах цей будинок,

Гумове взуття на нім,

А харчі його –  бензин.

У середині – малята,

І дорослих там багато.

(автобус)

Він по рейках роз’їжджає,

Пасажирів не чекає,

Поспішай не зволікай,

Щоб устигнуть на…(трамвай)

На двох колесах я кочу,

Двома педалями кручу,

За руль міцний собі тримаюсь,

Уважним бути намагаюсь,

І хутко мчить мене вперед

Мій вірний друг…(велосипед)

Ця тваринка не проста:

Без копит і без хвоста.

Не гуляє, не біжить,

Серед вулиці лежить.(Зебра)

2.Приверніть увагу дитини  до плакату та попросіть знайти з об’єкти (3 літака. 3 машинки,3 яблуньки. 3 будинки, 3 дорожніх знаки тощо. Чого ще буває по три?

Запитайте дітей «Якщо наш день присвячений цифрі 3, а тема «Дорога», то чого може бути 3?
(3 вишеньки на одній гілці, 3 цифри.,3 букви. 3 серії в кіно тощо). Важливо заохочувати дитину.

Правильні відповіді: 3 шляхи , 3 дороги. 3 команди, 3 способи подорожа (по землі, на воді, в повітрі. Перегляньте відеозаписи подорожей на авто, на кораблі, на літаку (з висоти пташиного польоту). ПомрІйте разом, як можливо здійснити подорожі в такій спосіб! Який фрагмент сподобався дітям найбільше? Чому? Що красивого діти помітили в кожному з фрагментів?
3.Початок гри. Оскільки наш день присвячений трьом шляхам, то і команд у нас буде 3. Для того, щоб визначитись треба провести жеребкування.Визначаємо напрямок руху і тривалість подорожі (вихідні). Далі кожна команда починає збори та виготовлення транспорту.Кожній команді треба визначитись, що може знадобитись,скільки і які речі необхідно брати із собою (пригадуємо речі першої необхідносто).

4.Дидактична гра „Добре чи погано?”

Діти  розглядають сюжетні картинки з різними ситуаціями на дорозі або в транспорті, та мають зробити висновки добре це чи погано, обгрунтовуючи свою відповідь.

 

5.Набір развивальних завдань Картка № 100.

Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *