06.12.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Хочу і можу”(підтема”Що я вмію і що я можу”)

Доброго дня шановні батьки та діти.

Запрошуємо вас разом попрацювати над темою «Що я вмію і що я можу».

  1. Для знаття напруги і зацікавлення дитини запропонуйте вправу на включення «Дзеркало» станьте один навпроти одного. Ви  – «дзеркало» виконуєте відповідні рухи а, дитина навпроти вас, яка  дивиться  на вас і  має їх точно відтворити.
    2.В форматі полілогу запросіть малюка поміркувати про значення слів «досягнення» і «рекорди». Запитайте , чи  можуть бути досягнення без умінь, рекорди без досягнень. Отже, рекорди починаються з первинного вміння. А потім тільки наполеглива праця приводить до успіху.
    Запропонуйте дитині   розповісти хоч одне своє досягнення. Поясніть, що рекорд – це визнане досягнення, яке побачили всі та погодилися що більше ніхто у світі так не робить. Проте хтось може повторити рекорд, якщо захоче і зможе.
    3. Ознайомте малюка , iллюструючи, свою розповідь тематичними малюнками з Книги рекордів Гіннеса та видатними досягненнями людей.
  2. Розкажіть про українського спортсмена Сергія Бубку, який шість разів перемагав себе. Згадайте про причини, що спонукають людей на рекорди.                   4.Запропонуйте дитині провести вправи на самодослідження, щоб визначитися зі своїми вміннями та досягненнями: Ти ж умієш ходити? А можеш пройти по вузенькій доріжцi? Ти вмієш тримати м’яч? А чи зможеш хвилину утримати м’яч на витягнутій руці? Ти вмієш стояти на одній нiжцi? Ти можеш так простояти хвилину? Підведіть підсумок: отже, «вмію» і «можу» – не одне і те саме? Як навчитися умілості?

5.Загостріть увагу малюка на розгляді  художнього твору: Федора Манайло «Водоспад» .

Запитання для бесіди: що відбувається на картинi? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Що ще відбувається? Що можна сказати про місце, де це відбувається?
Порівняйте  художні твори: Анатолія Зорко «Пейзаж».та Оксани Збруцької «Жовтень».

   

Художне вправляння: «Вчимося розпізнавати холоднi і теплі кольори» .
Запропонуйте дитині  художньо-продуктивну діяльність: «Карпатський водоспад» .

Для роботи вам знадобиться : фарби, пензлі, шматок поролону та хороший настрій , що сприятиме виконанню роботи .Розгляньте ще раз художній твір “Водоспад” та приступайте до виконання завдання. Після завершення роботи помилуйтеся створеною роботою, похваліть малюка за старання.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: ТЕТЯНА ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *