07.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Робимо покупки” (підтема: “Товари для краси навколо”).

Добрий день, шановні батьки. Пропонуємо вам сьогодні з дитиною поговорити про незрівнянний витвір природи – квіти.

1. Проведіть опитування «Моя улюблена квітка»

Запитайте у  дитини, яка квітка їй подобається. Визначте, чому дитині подобається саме та квітка, яку вона назвала.

Запропонуйте пройти лабіринт , знайшовши шлях бджілки до інших квітів.

 

2. Розгляньте з дитиною картинку «Магазин квітів».

Запропонуйте «відвідати» магазин квітів – перетворитися спочатку у покупця, а потім у продавця квітів: покупець (дитина) описує квітку, а продавець (дорослий) вгадує: червоні пелюстки, чорна серединка, символізує дівочу красу (червоний мак); жовта серединка, білі пелюстки – символ здоров’я, добра, ніжності (ромашка); блакитного кольору, символ сили і здоров’я (волошка).

3. Обстежте разом з дитиною куточок живої природи, який є вдома.

Повторіть назви рослин, які там є.

Запропонуйте дитині утворити «Карусель» та надати слушну пораду, що робити, якщо…:

-квітам сумно, коли їх мало, а тому… (посадіть нові);

-квітам тісно у маленьких вазонах, тому… (пересадіть їх у більші);

-квітам подобаються гарні вазони, тому…(прикрасьте їх);

-квіти хочуть пити, а тому…(поливайте їх);

-квітам важко дихати, а тому…(протирайте листочки, розпушуйте землю);

-квітам подобається добре слово, а тому…(розмовляйте з ними).

Вирішіть, які дії дитини були б слушними для квітів зеленого куточка зараз.

Розкажіть дитині про чарівні можливості квітів впливати на настрій людини:

-білий – символізує добро, удачу, знімає агресію;

-червоний і рожевий – вичищають енергію дому, люди менше хворіють;

-блакитний – позитивно впливає на людину під час навчання співів, музики, малювання.

Кожна квітка має свої особливості – залежно від кольору своїх квітів вона по-різному впливає на нас.

 

 

4. Робота з асоціативною картою «Квіти».

5. Розгляньте з дитиною сюжетний малюнок «Пригоди котика і мишки».

Завдання: розглянь уважно малюнок та визнач послідовність дій героїв, зображених на ньому. Склади розповідь за цією картинкою.

Вихователі: Населевська Г.М., Істифєєва А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *