11.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Дорога” підтема “Раз! Два! Весела хода!”

1.Доброго ранку, шановні батьки і діти.Дістаньте  чарівний мішечок. Запропонуйте дитині  обстежити на дотик та відгадати, яка це річ мотузка.У що можна  перетворити мотузку, як можна використати, на що вона схожа, які викликає асоціації”?
2. Проводіть дебати, що краще для людини їхати чи йти по доріжці? Одна команда доводить переваги їзди, 2- переваги ходьби.


3.Проведіть дослідження: по  якій доріжці людина швидше прийде у потрібне місце. Для цього зробіть з мотузки  рівну доріжку, хвилеподібну та зигзагоподібну. Зробіть вимірювання часу та довжини шляху, попросіть дитину пояснити результати. Чому по рівненький доріжці швидше людина потрапляє у потрібне місце?
У яких випадках людина обирає інші види доріжок (спіралеподібні, хвилясті, зигзагоподібні? Чому рівних доріжок дуже мало?
4. Покажіть картину (Прістін Картера Туркус «Мексиканське місто»), обговоріть .

Що ви бачите на картині? Однакові чи різні будиночки на картині? Одноповерхові чи багатоповерхові? Хто може жити в таких будиночках? Де знаходяться ці будинки? Чи помітили дороги на картині?
5. Заздалегідь приготуйте необхідні для виконання аплікації «Мій будиночок» матеріали, ознайомтесь з інформацію про виконання завдання на порталі, роздрукуйте сторінки-основи для роботи дитини, виріжте деталі (двері, вікна, вазони, балкони). Зверніть увагу на необхідну кількість деталей. Чи доводилося дитині опинятися на незнайомій вулиці? Нагадайте дитині, що вона може  створити один з двох будиночків на вибір.

Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *