14.03.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Мрії і бажання”(підтема:”Хочу і можу”).
Доброго дня шановні батьки та діти!
Запрошуємо вас попрацювати над темою «Мрії і бажання» підтема «Хочу і можу».
- Запропонуйте дитині виконати веселу вправу «Так чині?» Малюк має швидко реагувати на ваші твердження . Реагувати можна по- різному : промовляти «так» чи «ні» або голосувати руками. Кроками чи іншим способом.
Варіанти тверджень: Чи є в полі світлячки? Чи є в морі рибалки? Чи є ключ у скрипки? Чи є дзьоб у поросяти? Чи є гребінь у гори? Чи є двері у нори? Чи є хвіст у півника? Чи є рими у вірша? Виконавши вправу, розпитайте , чи складно було відповідати на запитання? Чи є такі запитання на які не можна відповісти «так» чи «ні»?
- Почніть розмову про значення слів «хочу» і «можу». Попросіть малюка сказати про те , що ви зробили саме сьогодні. Дайте можливість висловитися, починаючи з фрази «Я хотів би сьогодні….». Запитайте , чи усі бажання можуть здійснитися саме сьогодні? Чому? Попросіть дитину повторити попередню фразу. Додавши до неї : «Я б хотів сьогодні …, але…». Отже «хочу» і «можу» це різні слова. Всі полюбляють фантазувати, але малюки забувають врахувати, чи можливо це.
3.Запросіть дитину до вправи «Продовж речення»: «Найбільше я хочу для себе… Для цього я маю…».Звертайте увагу на реальність бажань. Спонукайте малюка не лише визначати бажання . а й шляхи його втілення в життя. Зауважте, що для здійснення бажань треба самому докласти зусиль.
4.Продемонструйте дитині фотографії «Чудес Світу» Розкажіть про те що на кожній фотографії зображено. Запитайте чи вважає дитина зображене справжнім дивом. Підкресліть , що для когось це могло бути мрією, але вони її втілили в реальність та подарували кожному можливість цим милуватися.
- Разом з малюком перегляньте цікавий мультиплікаційний фільм про мрію «Балерина» перейшовши за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=iiz3a-FigWM
Після перегляду обміняйтесь враженнями з дитиною. Запитайте :чому важливо мріяти, хотіти і досягнути мети?
7. Запропонуйте дитині виконати творче завдання – помалювати. Розпитайте , що треба, щоб здійснити задум. Запросіть уважно послухати вірш Л. Повх «Будинки»
Від вокзалу, від зупинки
Починаються будинки.
Перший – сірий, синьоокий,
Другий – білий і високий.
Третій – довгий і кремезний,
А четвертий – височезний.
Ну, а п’ятий – кольоровий –
Виглядає із діброви.
Шостий – з баштами вгорі,
А на баштах – ліхтарі.
Сьомий? Сьомий… Ой, хвилинку!
Оголошено зупинку.
Серед кленів і ялинок
Цей найкращий – наш будинок!
Зауважте , що важливо не лише слухати уважно. А й уявляти те , про що слухаєш. Дитина має уявити і намалювати будинки щоб вийшла гарна вулиця.
В нагоді стане перегляд відео «Багатоповерхові будинки» , щоб переглянути перейдіть за посиланням:
Бажаємо приємного спілкування з дитиною.
Вихователь : Тетяна ГНОЙОВА.