15.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання”(підтема “Мрію – в дію” ІІ день)
Доброго дня, шановні батьки!
- Прочитайте дитині вірш Н.Сиротич «Мрійландія»
Далеко від Кіпру й Нової Зеландії
Існує чудова країна Мрійландія.
Там сонечко можна тримати в долонях,
Їздити в школу верхи на конях.
І море солодке, а не солоне,
Замість панамок – носять корони.
При зустрічі роблять усі реверанс,
І жабки в калюжах танцюють брейк-данс.
Дівчата одягнені в сукні блискучі
І в білих пуантах танцюють блискуче.
Там хлопці літають на парашутах
І днями стрибають вони на батутах.
Чи ти б їм порадив дівчат захищати?
Від кого? В країні немає піратів!
Та ні – вони є, але милі і добрі.
А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.
Десерти з’являються зразу на столиках,
І замість маршруток всі їздять на роликах.
Ти можеш і сам побувати в Мрійландії,
Для цього не треба долати Ісландії.
Як тільки свої оченята зімкнеш,
До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж?
Обговоріть з дитиною :
- Що може означати слово-назва вірша ? (фантастична, омріяна земля)
Запропонуйте дитині влаштувати Ярмарок бажань , де кожен з відвідувачів може розповісти про свої бажання та виконати нескладні бажання інших.
2.Пограйте з дитиною в мовленнєві ігри
«Кому що потрібно»
Дорослий називає професію, а дитина називає необхідні для роботи предмети :
Лікар – халат, ліки, термометр…
Вчитель – книги, зошити, олівці…
Кухар – продукти, ніж, каструлі…
Столяр – молоток ,пила, рубанок…
«Добери якнайбільше слів»
Слова на позначення ознак тварин :
Їжак – колючий, маленький, спритний…
Заєць – куцохвостий, боязкий, довговухий, несміливий,швидкий
Лисиця – руда, хитра, підступна, спритна.
- Пограйте з дитиною в цікаві ігри вдома:
Здогадайся – що це?
Дуже весела гра, брати участь можуть і дорослі.Вибирається ведучий. Він задумує який-небудь предмет, пише його на папірці, а потім намагається зобразити його мімікою і жестами, решта учасників, намагаються здогадатися про що йде мова. Хто першим здогадався – стає новим ведучим (або отримує приз).
Гра на наслідування
Хорошим варіантом рухливих ігор вдома можуть стати ігри на наслідування. Дитина може наслідувати вашим діям або зображувати що-небудь. Зображувати можна все що завгодно:
- іграшки (дзигу, неваляйку, м’яч);
- тварин (звірів, птахів, комах);
- транспорт (велосипед, літак, машину, поїзд і так далі);
- техніку (пилосос, праска, пральну машину, фен).
Давати завдання також можна декількома способами:
- ви просто показуєте або говорите дитині, що робити, кого або що зображати;
- дитина вибирає картку з намальованим або написаним завданням (такі картки потрібно заготовити заздалегідь). Якщо ви зображуєте тварин, то на картках із завданнями можна намалювати не самих тварин, а їх тінь, сліди або тільки їх частину;
- ви можете загадати дитині загадку про те, що потрібно буде зобразити
- Запропонуйте дитині зайнятися ліпленням та зліпити Жука -Сонечко
5.Організуйте роботу в Книзі дошкільника виконавши традиційні завдання «Сторінка досягнень за темою» та «Сторінка вражень за темою» (частина ІІІ, Стор.36-37).
Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.