23.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Посуд на кухні”. Підтема: ”На печі (Що готується в каструльках. Ділимо на всіх)”.

1. Запросіть свою дитину відгадувати загадки про кухонне приладдя, загадайте загадку, а дитина  показує відгадку без слів, пантомімікою.

Загадки:

1.”Закидай в мене продукти,

Наливай в мене води,

Підігрій мене на пічці –

Я обід зварю тобі” (каструля).

2.У череві баня, в носі решето,
На голові ґудзик, одна рука,
Та й та на спині.(чайник)
3.Гострі зуби вона має,

Їсти нам допомагає,

 Що бере в тарілці — все

Нам до рота донесе. (Виделка)

4.За те, що я працюю справно

Мене людина любить кожна.

 У рот несу я різні страви,

А повертаюся порожня. (ложка)

5.Я кругленька, наче сонце,
І дивилась би в віконце.
Та сиджу я у темниці
Виходжу лише до столу. (тарілка)

2.Пограйте в пошуково-дослідницьку гру “Кашовари”. Організуйте вимірювальну діяльність дітей, для цього дитині запропонуйте виміряти крупу для каші (гречаної, вівсяної, рисової та ін.) Мірками можуть слугувати столові/чайні/кавові ложки.  Важливо, щоб діти правильно заповнювали мірки і висипали їх у окремі купки. Визначили результат вимірювання перелічуванням кількості насипаних купок, з’ясуйте з дітьми, що кількість мірок залежить від величини ложки, чим менше ложка тим більша їх кількість виходь і навпаки. Порівняйте результати вимірювання однієї кількості групи різними ложками.

3.Шумова гра “Трям-Дрям” – практикування в лічбі. Запропонуйте пограти з кухонним приладдям. Запросіть до гри дітей. Поясніть, що кухонне приладдя можна використати для веселої гри. Гравець обирає собі  каструлю будь-якого розміру, в середину каструлі кладуть кубик. Взяти найбільшу каструлю скласти картки з цифрами. Ведучий дістає картку, показує її всім,  гравець зі словами “Трям-Дрям дає відповідь: мусить не називаючи цифру, гримнути каструлею з кубиком, струснути нею відповідну кількість разів.

 

 

4.Обговоріть з дітьми картину (Марсель Марльєр “Несподіванка в посудній шафці”): Кого ви бачите? Навіщо дівчинка відкрила шафку? Які б страви вона могла б приготувати? Кого ще бачила дівчинка у шафці? Чим би могла нагодувати пташку дівчинка? Зацікавити дітей завданням у альбомі: упізнати предмети посуду завдання формах та намальованих їх, а також “зварити” у печі суп та компот – для цього наповнити кожну з каструль овочами або фруктами та зробити їх кольоровими (воскові олівці, акварель).

 

5. Запропонуйте дітям пограти з вами у мовленнєву гру “Варимо-смажимо”. Організуйте дітей, кидайте м’яч гравцеві і задаєте запитання “що ми варимо в каструлі?”, гравець мусить назвати якомога більше страв, що варяться в каструлі. Завдання: 1) варимо в каструлі (борщ, суп, компот, холодець) 2) смажимо на сковороді (картоплю, рибу, м’ясо); 3) п’ємо з чашки (компот, сік, воду); 4) мішаємо ложкою; 5) мелемо в м’ясорубці; 6) почемо в духовці.

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *