26.09.2023 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Знайомство” (підтема “Наша група”)

1.Добрий ранок, шановні батьки! Продовжуємо вивчати тему “Знайомство”. Сьогодні будемо говорити про підтему “Наша група”. Згуртуйте дитину за допомогою ігрової вправ “Равлик”, стаєте першими, починаєте закручуватися равликом, обертаючись навколо своєї осі, захоплюючи дитину за руку. Спочатку закручуєтеся справа на ліво, потім розкручується і так далі кілька разів, акцентує увагу дітей на напрямках руху “ліворуч – праворуч”. При цьому можна промовляти слова вірша М. Познанської 

У САДКУ ДИТЯЧОМУ ХОРОШЕ НАМ ЖИТИ
У садку дитячому
Хороше нам жити.
Граємось, не плачемо,
Є із ким дружити!
З Галею і з Колею,
З Вовою і з Олею.
3 Грицем і Оксанкою,
З Лідою, Мар’янкою.
Та іще з Оленкою –
Нашою маленькою.
Дев’ять я назвала?
А десята – Алла!
Є іще малята,
Хлопчики й дівчата…
Я про них уже мовчу –
Бо усіх не полічу!

2.Дослідницька вправа “Що не так у нашій кімнаті”.

Необхідно заздалегідь змінити звичайні місця розташування об’єктів кімнати, утворюючи бесід із речей у різних кінцях кімнати. Запросіть дослідити розташування об’єктів у різних приміщеннях. Досліджуйте, що стоїть не на своєму місці, знаходять просторовий безлад, впорядковують предмети/об’єкти пояснюють, що де має стояти.

3.Запропонуйте малюку пограти в дидактичну гру “Направо – наліво” 

           

               

 

     

4.Дидактична гра “Коли що буває у дитячому садку” (орієнтування в часі).

Обіграйте проблемну ситуацію розкажіть історію про новачка Андрійка, який тільки прийшов до дитячого садка і не знає розпорядок дня дітей групи. Спочатку пішов собі сам гуляти на вулицю, потрапив до молодших дошкільнят, а потім сів не на свій стілець на занятті і так далі. Потім запропонуйте дітям пояснити, що за чим відбувається в дитячому садку потягом дня, користуючись сюжетними картинками, які дитина мусить розподілити у логічній послідовності подія та розповісти, що і коли буває у дитячому садку.

5.Потім проведіть словесну логічну гру “Завершіть речення” (почніть фразу, а дитина продовжить): 

1) якщо на підвіконні лежать  і сохнуть дитячі малюнки, це означає що було…  (денне заняття з малювання);

2)якщо на столах стоять глибокі тарілки, ложки, виделки, лежать хліб то незабаром буде… (обід);

3)якщо діти за стелять ліжечко, йдуть виконувати загартування чи вправи, то це означає, що (завершився денний відпочинок);

4)якщо діти прибирають іграшки, складають їх на полиці.

Вихователь Ніколаєнко І.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *