29.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше вміти!” підтема “Пограємо?”.
1. Доброго дня, шановні батьки і діти. Запитайте у дітей чи доводилося їм самостійно проводити гру для друзів. Що потрібно, щоб гра відбулася ( оголосити правила, Виділить час для цього та можливість спробувати декільком дітям
2. Оберіть за допомогою лічилки, хто з дітей першим буде у ролі ігромайстра проводити гру. Нехай кілька
дітей проведуть невеличкі ігри. Проаналізуйте разом, кому було складніше ігромайстру чи ігрокам. Сформлюйте правила ігромайстра (бути ввічливім та усміхненим, приділяти увагу всім гравцям, із терпінням пояснювати правила та відслідковувати їх виконання).
3. Познайомте дітей із ребусами та пазлами.
Розкажіть чим цікаві ці ігри. Запропонуйте пограти в такі ігри у парах. Після попросіть дітей із різних пар розказати, що було складно, а що вдалося легко у розгадуванні ребусу або складанні пазлів.
4. Проведіть дидактичну гру «Розумні запитання». Можна розпочати із складання розрізних картинок. Діти по
черзі можуть формулювати запитання до всіх, яке стосується утвореної картинки. Далі вчить дітей складати
запитання про розрізні картинки друзів, будуючи діалог, яку картинку ти склав, що ти знаєш про цей предмет, чи доводилося користуватися таким предметом? та ін.
5. Далі запропонуйте дітям провести рекламу улюбленої настільної гри. Гру треба назвати, оголосити головну ідею та правила, висловити своє ставлення до гри і пропозицію навчити когось грати в неї.
Набір розвивальних завдань. Картка № 122.
Вихователь Валентина Скідан.