29.11.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні сімейки” підтема ”Дружні сімейки”

1.Розгляньте з дитиною фото дружніх  сімейок  ( бджіл, мурах).

-Чому можна сказати, що вони сім’я?

Запропонуйте дитині утворити  “кучу малу”.

-Чи зустрічається така у природі, на що вона схожа?

-Чи можна сказати про ” кучу малу”, що це сім’я?

2. Проведіть лексико-граматичну вправу  ” Сімейки тварин”.

Тварини живуть групами ( родинами) , мають спільне місце проживання; народжують, вигодовують, доглядають, навчають, відпускають своє потомство; у  сімейках кожний має свої ролі та обов’язки.

Ознайомтесь  як живе бджолина  сім’я.

Бджолина сім’я подібна до королівства. В ній є королева бджілок – матка. Вона не має пристосувань для збору нектару, пилку, виділення воску, будівництва стільників та виконання будь-яких інших робіт. Єдине її призначення – нарощувати сім’ю. Вона значно довша і важча від робочих бджіл і тому легко відрізняється від них.

3. Створіть дві сімейки: одна звичайна людська, а друга – бджолина. Проведіть гру “А у нас…”

1.” У нашій сім’ї головний батько, він….”.

2.” А у нас головна матка, вона….”.

4. Проведіть гру з орієнтуванні на аркуші паперу.

5. Перегляньте мультфільм  ” Наша сила в єдності”

6.Виконайте завдання

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *