30.01.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Парк професій: спілкування з майстрами”(підтема:”Я працюю вмагазині”.

Доброго дня шановні батьки та діти.

Пропонуємо вам попрацювати над темою: «Парк професій: спілкування з майстрами». Підтема: «Я працюю в магазині»


  1. Почніть спілкування з ситуації проблемного характеру «А що у вас?»: дістаньте (за вчасно приготовані речі) з кошика білий ковпак і фартух, і запропонуйте здогадатися, кому належать ці речі. Далі звертаючись  до дитини, запитайте: «А що у тебе?»
    Дитина має конверт із картинкою, на якій зображені відповідні предмети з магазину: ваги, каса, візок вітрина та ін. Дитина  має назвати зображений предмет і з’ясувати, кому може він належати, висуваючи різні версії (лікареві, пекареві, кондитерові, поварові, перукареві тощо). З’ясуйте , що всі предмети потрібні у магазині. Запропонуйте перевірити правильність пропозицій за сюжетною картиною «У супермаркеті».
  2. Далі варто з’ясувати, які професії тут потрібні (продавець, касир, вантажник, охоронець, прибиральниця консультант, маркетолог, менеджер, супервайзер тощо).
  3. . Виконайте мовленнєву вправу «Знайди зайвий товар». Малюк має обрати собі магазин (продуктовий, іграшковий, канцтоварів, книжковий тощо), перелічити товари у цьому магазині, і назвати зайвий . Пояснити ,чому цей товар тут не має бути розміщений.  

Щоб дитина зрозуміла що, як і за що купувати допоможе перегляд розвивального відео «Супермаркет», щоб переглянути перейдіть за посиланням:

4 Заохотьте дитину до розігрування діалогів «Я купую в магазині». Починіть діалог словами: «Я купую в магазині…..» – і перелічіть групу товарів. Наприклад: «Я купую в магазині зошит, пензлик, фарби, клей, лінійку, ґумку». Дитина  має відгадати назву магазину, згадати  і правильно назвати товар. Радимо заохочувати дитину використовувати слова-пастки. Наприклад, використання у переліку товарів книжкового магазину слова «морозиво , яблуко»

Дайте дитині можливість подивитися розвивальне відео «Що можна купити за гроші,  перейшовши за посиланням:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=c8wZjPc14rk
  2. Математична гра «Ощадливий покупець».
  3. Запросіть до гри малюка він покупець ,  дитині дають «гроші» (картки з цифрами),  дорослий в ролі продавця. Покупець має купити на відповідну суму товари у супермаркеті. У створеному за здалегіть ігровому середовищі, де на столах розташовані товари з цінниками,  покупець має скупитися на певну суму: здійснити кілька покупок, відрахувавши гроші, пояснити вибір товарів та підрахувати суму, витрачену на них. Після гри обговоріть, чому саме так дитина розпорядилися грошима, що купили потрібне, а без чого можна було б обійтися, заощадивши гроші.
    7. Виконайте  графічне  завдання «Намалюй штрих-код до товару».

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *