29.04.2022р. Завдання для дітей з особливими потребами.
Фраза українського педагога Василя Сухомлинського «Розум знаходиться на кінчиках пальців» дуже відома, адже розвиваючи пальці покращуються розумові здібності дітей. Тому корисно виконувати вправи для дрібної моторики.
2,3.Насипати квасолю і горох, а дитина має розсортувати їх, або скласти простий малюнок: сонечко, будинок, тощо.
1
Вправа «Знайдивідмінності»
Мета: розвитокмислення, уваги,мовлення; формуванняумінняпорівнюватипредметиміж собою, знаходитиспільне та відмінне.
– Розглянь два малюнки, порівняйїхміж собою.
– Чим вони відрізняються один від одного?
Почергово виконати перед дзеркалом вправи: «Брамка». Губи розтягнуті в усмішці, зуби щільно стиснуті. «Хоботок» зуби щільно стиснуті, губи витягнуті вперед, немов хоботок слоненяти.
2,3
Вправа «Камінчик»
Мета: розвиватилогічнемислення, дрібну моторику; вміннягрупуватипредмети за певнимиознаками і виділятизайвий; розвиватимовлення.
Обладнання:кольоровікамінчики для дрібної моторики, мозаїкаабопазли.
Вправа для розвиткудрібної моторики:
– вправазмійка-дитинінеобхідноізкольоровихкамінчиківводній і тійсамійпослідовностівідтворитикольори, яківжебулизаданідорослим
– відсортовуваннякамінчиків по кольорам.
Асистент вихователя:
Бондаренко Н.М.