10.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Час: пори року”
Завдання 1.
Шановні батьки, разом з дитиною привітайте одне одного з початком нового дня:
Як раненько я встаю, то багато справ роблю (підводитесь навшпиньки, потягуєтесь)
Личенько своє умию, вушка, носик, очка, шию. (миєте обличчя, вушка, очка, шию)
Одягнуся, причешуся та усім я посміхнуся (нахиляєтесь, причісуєтесь, посміхаєтесь)
Назвіть дитині, яка зараз пора року. Визирніть у віконечко. Повторіть сезонні ознаки. Назвіть, що було попереду (зима), а що буде потім (літо).
Завдання 2.
Запропонуйте дитині заплющити очі, послухати весняний спів пташок, а потім промовити разом веснянку:
Знаю я: весна настала
В небі сонечко заграло,
Землю –матінку пригріло, –
Все навколо зазеленіло.
Розкажіть дитині про пори року на основі кругової моделі року.
Неспішно, крок за кроком
Минають чотири пори року.
Одна пора проходить,
Інша услід надходить.
Зима – це хуртовина,
Весна у квітах лине.
А потім – тепле літо
І осінь в сум одіта.
Ось так із року в рік
Минає часу лік.
Попросіть дитину пояснити символічні позначки (сніжинка, квітка, листок, трава)
Завдання 3.
Перегляньте відео про пори року. Спонукайте дитину називати пори року.
Завдання 4.
Запросіть дитину допомогти Вам скласти речі в шафі. Підготуйте полицю для весняного одягу , проговоріть, які речі важливі навесні, чому. Складіть разом речі для весни на полицю. Помилуйтесь, як красиво та охайно все складено.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 27.
Попросіть дитину обвести пальчиком сонце-коло, його промінці. Потім фломастером намалювати сонце та лінії-промінці, що відходять від сонечка у різні сторони. Поясніть дитині, що сонце світить у різні пори року. Нехай дитина відшукає частини зображення «літо-осінь-зима-весна», що належать до різних пір року.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 58
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.