29.11.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні сімейки” підтема ”Дружні сімейки”
1.Розгляньте з дитиною фото дружніх сімейок ( бджіл, мурах).
-Чому можна сказати, що вони сім’я?
Запропонуйте дитині утворити “кучу малу”.
-Чи зустрічається така у природі, на що вона схожа?
-Чи можна сказати про ” кучу малу”, що це сім’я?
2. Проведіть лексико-граматичну вправу ” Сімейки тварин”.
Тварини живуть групами ( родинами) , мають спільне місце проживання; народжують, вигодовують, доглядають, навчають, відпускають своє потомство; у сімейках кожний має свої ролі та обов’язки.
Ознайомтесь як живе бджолина сім’я.
Бджолина сім’я подібна до королівства. В ній є королева бджілок – матка. Вона не має пристосувань для збору нектару, пилку, виділення воску, будівництва стільників та виконання будь-яких інших робіт. Єдине її призначення – нарощувати сім’ю. Вона значно довша і важча від робочих бджіл і тому легко відрізняється від них.
3. Створіть дві сімейки: одна звичайна людська, а друга – бджолина. Проведіть гру “А у нас…”
1.” У нашій сім’ї головний батько, він….”.
2.” А у нас головна матка, вона….”.
4. Проведіть гру з орієнтуванні на аркуші паперу.
5. Перегляньте мультфільм ” Наша сила в єдності”
6.Виконайте завдання
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО.