08.02.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами”(підтема “Місто чарівників”(перший день)).
1.Створення міста Чарівників.
Запропонуйте дитині створити на протязі двох днів місто Чарівників – особливого міста з вулицями та будинками. Наголосіть, що кімната перетвориться на справжнє місто, в якому мешкатимуть чарівники, разом поміркуйте, що треба змінити в кімнаті. Дайте дитині завдання пригадати назву своєї вулиці, символ міста, придумати нові назви, виготовити таблички з новими цікавими назвами для вулиць та намалювати герб міста.
2.Слухання вірша Л.Повх «Малювала дівчинка місто».
Малювала дівчинка місто,
І було у місті тім тісно.
Там спинались в небо будинки
І росли у парку ялинки.
Поспішали діти у школу,
Починався матч із футболу.
Там гукала мама до сина,
І кудись звертала машина.
І звисало плаття з балконів,
І цвіли троянди червоні.
Там гуляли голуби й діти –
У найкращім місті на світі!
Лиш одна маленька людина
Йшла і чистила мандарини.
Їла, чистила, знову їла…
Шкурки кинула, де схотіла.
Їла, чистила, розкидала…
Й раптом міста уже не стало!
Все укрило сміття! Так сумно…
Довелося викинути малюнок.
– Що ти почув у вірші про будинки, мешканців, тварин? Яким дівчинка малювала місто? Що трапилось з містом? Що є важливим для щасливого життя міста?
3.Облаштування місць для професійної діяльності – лікарні, перукарні, магазину.
Використовуйте коробки, тканину, меблі. Мовленева вправа «Що з чого виготовлено». Дайте дитині завдання назвати матеріали – картон, папір, тканина, дерево, утворити прикметники – паперовий, дерев’яний, тканинний.
4.Загадки про професії .
Підготувала вихователь Оксана Силка.