12.02.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою: “Творимо красу – збільшуємо добро на землі”(підтема: “Краса і користь”).
1.Спостереження за погодою.
Запропонуйте дитині поспостерігати за природою наприкінці зими та за станом погоди. Розгляньте репродукції картин про пори року, нехай дитина назве ознаки всіх пір року.
2.Вправа «Рамка».
Пограйте у вправу «рамка»: спіймайте і зафіксуйте певний момент за допомогою фоторамки, камери або долоньок, складених «рамкою». Бесіда «Краса – що це?» – Що може бути красивим? Чи можна назвати красивими слова, події, звуки? Чому красу треба примножувати? Що хочуть сказати, коли говорять, що краса внутрішня?
3.Вивчення потішки Т.Коломієць «Котилося котильце.»
– Котилося котильце, котильце-барильце,
То вище і вище, то нижче і нижче
Закидало у віконце золоте волоконце.»
Зверніть увагу на «засекреченість» тексту – зрозуміє той, хто відчуває сонячну красу – котильце – бо по небу котиться, барильце – бо повільно рухається, вдень – вище, ввечері – нижче, волоконце – промінчик.
4.Вправа «Вітерець».
Запропонуйте дитині повправлятись у створенні вітру за допомогою віяла, фену – сильніше, слабіше. Запитайте, що відчула дитина.
Прослухайте фрагмент музичної п’єси Е.Морріконе «Плач вітру».
5.Малювання вітру.
Дайте дитині завдання намалювати вітер так, як вона його уявляє, передивіться пізнавальне відео про вітер. Використовуйте цікаві матеріали: маркери, фарби, кольорову крейду.
Підготувала вихователь Оксана Силка.