12.02.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою: “Творимо красу – збільшуємо добро на землі”(підтема: “Краса і користь”).

1.Спостереження за погодою.

Запропонуйте дитині поспостерігати за природою наприкінці зими та за станом погоди. Розгляньте репродукції картин про пори року, нехай дитина назве ознаки всіх пір року.

2.Вправа «Рамка».

Пограйте у вправу «рамка»: спіймайте і зафіксуйте певний момент за допомогою фоторамки, камери або долоньок, складених «рамкою». Бесіда «Краса – що це?» – Що може бути красивим? Чи можна назвати красивими слова, події, звуки? Чому красу треба примножувати? Що хочуть сказати, коли говорять, що краса внутрішня?

3.Вивчення потішки Т.Коломієць «Котилося котильце.»

– Котилося котильце, котильце-барильце,

То вище і вище, то нижче і нижче

Закидало у віконце золоте волоконце.»

Зверніть увагу на «засекреченість» тексту – зрозуміє той, хто відчуває сонячну красу – котильце – бо по небу котиться, барильце – бо повільно рухається, вдень – вище, ввечері – нижче, волоконце – промінчик.

4.Вправа «Вітерець».

Запропонуйте дитині повправлятись у створенні вітру за допомогою віяла, фену – сильніше, слабіше. Запитайте, що відчула дитина.

Прослухайте фрагмент музичної п’єси Е.Морріконе «Плач вітру».

5.Малювання вітру.

Дайте дитині завдання намалювати вітер так, як вона його уявляє, передивіться пізнавальне відео про вітер. Використовуйте цікаві матеріали: маркери, фарби, кольорову крейду.

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *