21.02.2024 р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла-здорове тіло ( здорові думки та діла).” Підтема:” Календар здорових звичок ”.

1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Проведіть ритуал зустрічі нового дня

 

Здрастуйте ручки! Хлоп, хлоп, хлоп! (плескають в долоні)
Здрастуйте нiжки! Топ, топ, топ! (тупають нiжками)
Привіт щічки! Плюх, плюх, плюх! (злегка поплескують себе по щоках)
Привiт губки! Чмок, чмок, чмок! (iмiтують поцілунок направо і наліво)
Здрастуй, мiй носик! Пім, пiм, пiм! (злегка натискають на ніс пальцем)
Здраствуйте, гості! (плескають 3 рази в долоні на кожен склад).
2.Проведіть гру, в якоï потрiбно помінятися мiсцями, якщо ти зробив дії про які розповідає вірш:
Рано-вранці хто піднявся?… (дитина  аналiзує, робить вибiр та виконує дію)
Хто сонечку посміхався?
А зарядку хто робив? – Свої руки хто не мив?
Фізкультурою займався, хто? – А ще досi не вмивався?..
Хто з водою й сонцем дружить? – Вітаміни хто з вас любить?..
Хто здоровим хоче стати? – А багато сили мати?
Підтримуємо емоційний настрій дитини, хто має здорові звички.

3.Продемонструйте дитині: це захисний костом, в який входить халат, захисні рукавиці, захисна маска, захисні окуляри та бахіли.

Спитайте , яке враження справляє людина у такому захисному вбранні? коли так можна та треба вдягатись?
датись? Чи можна від всього захиститися? Чи потрібно щодня ходити у такому вбранні, щоб захиститися від мікробів?

4 Проведіть дослід «Де ховаються мікроби”: на шкірі е багато зморшок, складок, куди попадають
пил,  бруд, мікроби.На долоні по лінії згину намалювати  лінію. Зігнути руку, лінія зникає. Так мікроби  потрапляючи в складочки шкіри, стають невидимими.


5. Проведіть  гру “Так чи ні”

-Можна лягати спати з брудними ніжками?

=Можна носити в кишеньці носову хусточку?

Можна купаючись обійтися без мила?

-Можна не мити голову, якщо це тобі не подобасться?

-Можна митися один раз на тиждень?

-Можна митися дуже холодною водою?

-Можна брати іграшки у дитини з
брудними руками?

6. Запропонуйте вибрати  серед  предметних карток предмети особистої гігієни.


7.Створіть  копаж корисних звичок  у розпорядку дня: що потрібно робити зранку, вденьв вечері.
8.Виконайте  завдання: Картка № 75

Вихователь: Валентина СКІДАН

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *