21.02.2024 р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла-здорове тіло ( здорові думки та діла).” Підтема:” Календар здорових звичок ”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Проведіть ритуал зустрічі нового дня
Здрастуйте ручки! Хлоп, хлоп, хлоп! (плескають в долоні)
Здрастуйте нiжки! Топ, топ, топ! (тупають нiжками)
Привіт щічки! Плюх, плюх, плюх! (злегка поплескують себе по щоках)
Привiт губки! Чмок, чмок, чмок! (iмiтують поцілунок направо і наліво)
Здрастуй, мiй носик! Пім, пiм, пiм! (злегка натискають на ніс пальцем)
Здраствуйте, гості! (плескають 3 рази в долоні на кожен склад).
2.Проведіть гру, в якоï потрiбно помінятися мiсцями, якщо ти зробив дії про які розповідає вірш:
Рано-вранці хто піднявся?… (дитина аналiзує, робить вибiр та виконує дію)
Хто сонечку посміхався?
А зарядку хто робив? – Свої руки хто не мив?
Фізкультурою займався, хто? – А ще досi не вмивався?..
Хто з водою й сонцем дружить? – Вітаміни хто з вас любить?..
Хто здоровим хоче стати? – А багато сили мати?
Підтримуємо емоційний настрій дитини, хто має здорові звички.
3.Продемонструйте дитині: це захисний костом, в який входить халат, захисні рукавиці, захисна маска, захисні окуляри та бахіли.
Спитайте , яке враження справляє людина у такому захисному вбранні? коли так можна та треба вдягатись?
датись? Чи можна від всього захиститися? Чи потрібно щодня ходити у такому вбранні, щоб захиститися від мікробів?
4 Проведіть дослід «Де ховаються мікроби”: на шкірі е багато зморшок, складок, куди попадають
пил, бруд, мікроби.На долоні по лінії згину намалювати лінію. Зігнути руку, лінія зникає. Так мікроби потрапляючи в складочки шкіри, стають невидимими.
5. Проведіть гру “Так чи ні”
-Можна лягати спати з брудними ніжками?
=Можна носити в кишеньці носову хусточку?
Можна купаючись обійтися без мила?
-Можна не мити голову, якщо це тобі не подобасться?
-Можна митися один раз на тиждень?
-Можна митися дуже холодною водою?
-Можна брати іграшки у дитини з
брудними руками?
6. Запропонуйте вибрати серед предметних карток предмети особистої гігієни.
7.Створіть копаж корисних звичок у розпорядку дня: що потрібно робити зранку, вденьв вечері.
8.Виконайте завдання: Картка № 75
Вихователь: Валентина СКІДАН