28.02.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Життя лісу”. Підтема: ”Чарівний ліс”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Проведіть ритуал зустрічі нового дня
2. Пограйте з дитиною в гру “Знаю – не знаю”.
- Запитайте чи дихає дерево? У залежності від відповіді повідомте, що дерево дихає через листя. Запропонуйте перетворитись на дерево та подихати (дайте папірець у вигляді листочка – вдихнути носиком повітря в себе, а потім видохнути на листочок).
- Запитайте чи п’є дерево воду? Дайте дитині стаканчик на дні якого є вода та покладіть соломинку. Уявимо, що соломинка – це коріння, а дитина – деревце. Деревця хочуть пити. Пийте воду крізь “коріння- соломинки”.
3.Пограйте в гру “Буває – не буває”. Поцікавтеся у дитини чи є день народження у дерева і як впізнати скільки йому років. Розгляньте разом малюнок. Поясніть, що кожне кільце і є один рік життя дерева. Порахуйте кільця дерева.
4.Дидактична гра “Отруйні та їстівні гриби”
5.Тварини лісу. Гра “Скарби – запаси для білочки”. Завдання: Назвати їстівні та отруйні гриби.
6. Дерево найвищий поверх лісу. Запитайте, хто живе на цьому поверсі – птахи та білки.
Дятел лікує дерева. Пограйте в гру “Ритмічне відлуння”. Вистукуйте ритм, а дитина нехай повторить що почула(різні види оплесків, стукотіння, голосні звуки, тихіші звуки).
7.Виконайте завдання: Картка № 79
Вихователь : Марина ЧОРНОУСЕНКО