20.03.2020Р. – Продовжуємо опрацьовувати вимову звука [Л]. Логопедична група “Грайлики”
Шановні батьки!
Разом з дітьми попрацюємо над правильною вимовою звука [ Л ] у реченнях.
1 Завдання. Сісти перед дзеркалом і повторювати за дорослим речення, чітко вимовляючи звук [ Л ].
Олесь купив пенал. Олег і Олена виступали у клубі. На полі стояла металева сівалка. На болоті клекотали лелеки. Невеликий дятел видовбав дупло. У Клави нова зелена блуза. У лайкі біла лапа. Голка упала на підлогу. Пилипко їв солодку булку. У малиннику поспіла малина.
2 Завдання. Прослухати рядок віршика, добрати риму і повторити повністю.
Цапок вийшов на місток, з дерева зірвав……..(листок).
Пригощались пес з котом теплим……(пиріжком).
В кімнаті дзвонить телефон, у зоопарку живе…….(слон)
Зробив Слава прапорець, його хвалять:………..(молодець)!
Ходить кішка тихо-тихо: сірим мишкам буде……. (лихо).
Водичко, водичко, умий моє ………(личко).
3 Завдання. Послухати та переказати текст. Відповісти на запитання до тексту.
Лисичка та ведмедик
Жив у лісі на пасіці ведмедик. А лисичці захотілося медку. Підійшла вона до пасіки та й стогне: “Ой,бідна моя лапка! Ой болить!” Ведмедик почув і пожалів її. Каже: “Полеж,я цілющих трав назбираю”.Пішов він, а лисичка підхопилася – і до вулика. Але тільки встромила лапку, бджоли ну її жалити. Ледве лисичка втекла.
Запитання до тексту: Хто жив на пасіці? Хто стогнав біля пасіки? Як лисичка обдурила ведмедика? Чому бджоли нажалили лисичку?
МАТЕРІАЛ ПІДГОТУВАЛА
ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД САСОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА