25.03.2020р.-Хочу бути здоровим!
- Запросіть дітей поміркувати: бути здоровим для людини – це мрія чи бажання? Обговоріть прислів’я ” Бережи одяг поки новий, а здоров’я – поки молодий”. Що воно означає? Запропонуйте скласти маршрутну карту здоров’я. Нехай дитина на великому аркуші паперу намалює умовну доріжку, яка приведе до кінцевої мети – до здоров’я. На доріжці треба розмістити малюнки того, що важливе для збереження та укріплення здоров’я. Спонукайте дітей озвучувати свої наміри щодо укріплення власного здоров’я. Поміркуйте, що робить людину здоровою( режим, здорове харчування, прогулянки).
- Виконайте з дітьми мовленнєві вправи:” Чого в місті багато”:Вулиця ( У місті багато чого? …вулиць);Будинок ( …будинків); Дорога (…доріг); Дерево (…доріг); Машина (…машин); Парк ( …парків); Магазин (…магазинів).
” Скажи який”:
Олівець- новий, великий, кольоровий, ребристий…
Листок- осінній, жовтий, опалий, маленький…
Квітка- запашна, лісова, весняна, яскрава…
Річка- швидка, прозора, глибока, чиста, широка…
Мама- добра, ніжна, мила, лагідна…
” Фантастичні гіпотези”
– Що було б , якби раптом зникло сонце?
-Що було б , якби не було дерев і квітів?
-Що було б , якби не стало річок?
-Що було б , якби зникли всі дорослі?
3.Розгляньте ілюстрацію М. Ларіна до казки М Єршова ” Горбоконик”. З’ясуйте , що на картині виглядає казковим, а що – реалістичним.
В Альбомі з художньо – творчої діяльності запропонуйте дітям намалювати кита, змішуючи акварель з милом. ” Кит” (ст. 25)
( вихователь – Трохимчук О. І.)
- В Книзі дошкільника виконайте завдання № 5 (ст. 29)
- Проведіть досліди з водою:
1.У прозору посудину опустити пісок, дрібні камінці, по 2-3 предмети однакової форми та об’єму, але з різного матеріалу (дерева, скла, пластмаси, паперу, тканини, воску, використовуючи послідовні дії).
– Чому деякі з них плавають, інші тонуть, а окремі – розчиняються, змінюючи за6арвлення води?
2. В одну ємкість налити чисту воду, у другу — воду з сіллю, у третю — із крейдою, у четверту — з піском. Підготувати фільтри для очищення води: клаптик тканини, паперовий фільтр, широкий бинт та ватний спонж. Кожну воду очистити за допомогою різного фільтра — класти його в лійку та проціжувати воду. Після кожної фільтрації поспостерігати , як змінилася вода та що залишилося на фільтрі.
6.Пограйте з дитиною в творчу гру “Фоторобот“.
Ця весела і цікава гра допоможе дитині розвинути почуття пропорції та окомір. Граючи, дитина буде підключати фантазію та уяву, тим самим розвиваючи їх.
Зобразіть на окремому аркуші паперу овал обличчя людини. Можна домалювати контур очей, носа і рота. Все, на цьому ваші дії закінчуються. Тепер олівець переходить безпосередньо в руки дитини. Попросіть домалювати портрет, а саме — зафарбувати або змалювати будь-які риси. Можна також придумати різні аксесуари — капелюх, кольє, бантик, вуса, бороду, таким чином створюючи характер зображуваного персонажа. Далі треба придумати своєму герою відповідне ім’я і розфарбувати кольоровими олівцями .
7.Пограйте в ігри на розвиток дрібної моторики рук (мозаїка, шнурівки, нанизування на нитку макарон)
( вихователь -Іщенко О. М. )