25.03.2020р. – Продовжуємо реалізувати освітні завдання за темою “Ліс” (підтема “Мешканці лісу”)
1. Запропонуйте дітям відгадати, що знаходиться у коробці:
Гра “Так-ні” (живе-неживе; в повітрі, на землі, у воді; бігає, стрибає, знаходиться на одному місці; велике-маленьке…) – квітка.
Запитайте у дитини:
– Бути квіткою – добре чи погано?
-Чи можна порівняти людину з квіткою?
– На яку квітку ти схожий?
– Уяви свій портрет через образ квітки. Розкажи про себе (характер, що любиш, в які ігри подобається грати) від імені квітки. (Наприклад: Я – ромашка. Яка? – весела, грайлива, дружелюбна. Люблю, коли…)
2. Виконайте розвивальне завдання:
– Розглянь малюнок. Назви, кого ти бачиш. Допоможи знайтися дитинчатам та матусям. Порахуй скільки всього утворилось пар. Знайди відповідну цифру.
3. Проведіть разом з дитиною дослід “Велика і маленька квітка”
– Запропонуйте дитині полити квіти: одна квітка у великому горщику, друга у маленькому. Покажіть дві лійки: маленьку та велику. Яку квітку потрібно поливати з якої лійки. Якщо маленьку квітку полити з великої лійки чи буде добре для квітки? Якщо маленькою лійкою полити велику квітку чи вистачить їй води?
4. Художньо-творча діяльність. Запропонуйте дитині зліпити ведмедика за поданим зразком.
Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна