06.04.2020р. – Мрiю – в дiю
1.Читання вірша «Домашній слон»
Живе у моїй кімнаті папуга,
Є вже шеншила і свинка морська.
Якого потрібно ще мені друга?
Дуже я хочу купити слона.
Звісно, мама руками розводить:
– Хто ж слона у квартирі заводить?
Уже місяць вирішує тато:
– Де слона помістити у хаті?
І бабуся не може вгадати:
– Що смачненьке слону готувати?
А дідусь в Інтернеті читає:
– Все ж домашніх слонів не буває…
От побачите – я не жартую:
Навесні диво- дім побудую!
Та такий величезний він буде,
Що помістяться слоники й люди.
В кожнім домі уже восени
Будуть жити домашні слони.
Наталія Сиротич
Проведіть бесіду за змістом вірша
-Чи реально завести слона вдома?
– Що думають дорослі про таке бажання?
– Про що вони переживають?
– Якби бажання про слона здійснилося, чим би бабуся годувала слона?
-Де б його вигулював дідусь?
Придумайте разом з дитиною продовження цієї історії.
2.Обговоріть з дітьми значення слів: «мрія, бажання, забаганки».
-Що для життя людини має більше значення – мрії чи забаганки.
-Від чого легше відмовитися?
– Що можна назвати вередуванням?
– Як можна досягти своїх бажань?
Пригадайте твір Г.Бойка «Вереда». Підведіть підсумок.
3.Вивчіть скоромовку
Мокрий дощ, мокрий сніг,
Мокрий заєць, мокрий ліс,
Мокра лиска, мокрий лось,
Розмокропогодилось.
4.Вправа «Скажи одним словом”
- Липа, дуб, береза, клен, сосна…… дерева;
- Яблуко, груша,слива, абрикоси, виноград……. фрукти;
- Плаття, сорочка, шапка, брюки, спідниця …… одяг;
- Тарілка, ложка, вилка, чашка, кастрюля……посуд;
- Стіл, диван, ліжко, шафа,…….меблі;
- Машина, трамвай, трактор, літак, тролейбус…..транспорт.
5.Логіко- математичний розвиток
- Вправа на орієнтування в просторі
Приготуйте чотири смужки: одна велика білого кольору та 3 маленькі жовтого, зеленого, синього кольорів. Запропонуйте дитині викласти смужки в такому порядку: спочатку білу; ліворуч від неї- синю, праворуч від білої – жовту, праворуч від жовтої- зелену. Можна виконувати вправу декілька разів, щоразу міняючи розташування смужок.
- Уважно розгляньте малюнок i виконайте завдання
6.Вiконечко в природу
Спостерігайте з дітьми за сходом сонця, вітром, погодою, хмарами. Пригадайте, яка погода була у вихідні дні, а яка сьогодні. Запитайте у дитини, який зараз місяць, який був, який буде наступний. Наголосіть, що зараз квітень – це середина весни, що у кожного місяця свої особливості i своя украса. Пригадайте, яка погода була у березнi.
- Робота в Книзі дошкільника
Виконайте завдання№13.
Прикрасьте сторінку цікавинками та своїм настроєм: намалюйте те, що найбільше запам’яталося.
8.Цікава хвилинка. Досліди з повітрям.
Кулька в пляшці
Для цього досліду вам знадобляться дві пластикові пляшки. В одній з них робимо отвір трохи вище дна. Вкладаємо в кожну пляшку по кульці, край натягуємо на горлечко і намагаємося надути кульку. У кого ж це вийде – у тата або малюка?
Вода і повітря
Візьміть дві однакові пляшки і вставте в кожну з них по воронці. На одній з пляшок замажте шийку навколо воронки пластиліном так, щоб не було ні щілини, ні дірочки. Спочатку налийте води трохи в пляшку без пластиліну – вода безперешкодно потрапляє в середину. А тепер спробуйте наповнити пляшку з пластиліном – крім кількох крапель води більше в пляшку не потрапить нічого! А все тому, що повітря, що знаходиться в цій ємності не має можливості вийти звідти через щілини між шийкою і лійкою. І сила тиску повітря в пляшці більше сили тяжіння, що тягне з воронки вниз, тому вода залишається в воронці – поки не зробити хоча б малесеньку дірочку між шийкою і лійкою.
9.Нетрадиційне малювання
Запропонуйте дитині створити гарний малюнок долонькою чи кулачком.
Сміливо експериментуйте, адже за допомогою такої техніки можна намалювати квіти, птахів, метеликів і т.д. Смiливо фантазуйте разом з дитиною.
Перегляньте цiкавий мультфiльм
Вихователь Грицюк Тетяна Iванiвна